onsdag 20. november 2013

Heisann!!


Nå synes jeg at det begynner å nærme seg at 
man kan begynne å tenke på å lage
litt dekorasjon til jul:)
Det er jo nå vi har litt tid til å kose oss med
å lage litt forskjellig.





Jeg ble så utrolig fasinert av de fine trærne som 
ble vist på bloggen Frk. Elton for en liten 
stund siden!!





De ble på langt nær så fine som hennes men 
jeg synes de ble litt søte:)





Trærne har jeg støpt fast i gips oppi en stiv 
muffinsform.
Så fant jeg disse søte zink pottene som jeg hadde
liggende:)





Disse trærne kan jeg pynte med flere steder!
Tror de kommer til å vandre litt
rundt på kjøkkenet:)





Jeg hadde plukket en god del bjørke greiner og 
da måtte jeg prøve meg på et
hjerte!!
Det har jeg ikke funnet ut hvor jeg skal ha 
enda.:)





Ideene kom etterhvert mens jeg holdt på!
Denne laget jeg rett og slett av pinnene
som ble igjen.
Hadde en tom maisboks som jeg la pinnene
rundt:)
Et smart triks er å ha et strikk som du stikker
pinnene ned i først. Da holder de seg
på plass.
Jeg brukte tykt hamptau som jeg bandt rundt oppe
og nede.
Strikket klippet jeg bare av!





Det neste prosjektet er å pynte litt ved 
inngangspartiet:)
Vi har heldigvis ikke fått noe snø enda så da kan 
jeg fråtse i litt naturmaterialer.

Takk for alle hyggelige meldinger dere legger igjen
her hos meg.
Jeg merker hvor godt det er å få litt skryt for
oppussingsprosjektet vårt.
Vi er alle glad i å få litt oppmuntring i hverdagen:)

Nå skal jeg finne malekosten og i kveld skal jeg ta meg 
god tid inne på de flotte bloggene
deres!!

Ha en fin, fin dag!!
God klem fra Reidunn





14 kommentarer:

  1. Å hei Reidunn!
    Vet du.....de var aldeles nydelige!!!!!
    Fikk virkelig lyst å lage:)
    Her er snøen kommet.....litt kos det og!

    Ha en herlig dag flinka!
    God klem
    Camilla .

    SvarSlett
  2. Lekkre var dei,flinke Reidunn:)
    God klem Siv Mette

    SvarSlett
  3. Så utrulig fiine desse var !!
    Dette fikk eg og lyst å prøve meg på:)
    I morgen er det juleverksted hos en venninne og vi skal lage dørkrans.
    Trur den skal få lov å komme opp allerede til helga.

    Ha en fin dag!
    Klem Jorill

    SvarSlett
  4. Så fine de var! Du er superflink og nå er det koselig å begynne så smått med pynting :-)
    klem Vibeke

    SvarSlett
  5. hei på deg:)
    så masse tøfft
    du har laget
    gøy å ha sånt
    fin kveld til deg søte Reidunn
    klem Eli:)

    SvarSlett
  6. Så fine ting du har laget av bjørkekvister, supert med alt vi bare kan gå ut og plukke!
    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  7. Ja de er dekorative :) Lov nå¨så smått så smått med litt natur pynt i hvert fall :)

    Nyt kvelden klem Monica

    SvarSlett
  8. Det er så mye flott man kan lage av naturmaterialer! Søte små trær:))
    Ha en fortsatt fin kveld:)) Klem

    SvarSlett
  9. Åj så flotte disse ble.... Nå fikk jeg lyst til å lage slike små trær jeg også :o) Her har snøen kommet og stormen Hilde har herjet i skogen så det burde være massevis av grener å finne :o) God natt til deg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  10. Så utrulig fine dei var,utrulig dekroative og passa så fint hos deg,å ta naturen inn i hus er supert!
    Ønsker deg ein fin dag:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  11. Neimen den ideen var ikke dum Reidunn,skjønner godt du "stjal" den :)))
    Spørs om det er flere som må på bjørkejakt ;))

    Kjekt å få være litt kreativ tenker jeg,midt oppi all maling og oppussing!!!!!

    Gleder meg til å begynne å styre og pynte jeg også,men vil vente litt til enda.Hente inspirasjon derimot kan an alltids gjøre!!!!
    Ha en flott kveld!

    Toveklem:)

    SvarSlett
  12. Å, tusen takk for inspirasjonen - slike skal jammen jeg også lage:)

    Ha en fin fredag og ei god helg når den kommer
    varm klem:)

    SvarSlett
  13. Kjempe flott tre du har laget :) Kanskje jeg også må lage meg en slik :)

    Jeg har brukt Jotun Pure Color i fargen Dunkel på kontoret vårt. veldig fornøyd med denne fargen ;)

    Klem Rita

    SvarSlett