mandag 13. januar 2014

Flasker som dekor

Hei på dere!!


Da kan jeg meddele at vi har fått vinterens 
første snøfall i dag!!
Tror det er første gang jeg har opplevd at 
det ikke er kommet noe snø
før uti Januar:)





Jeg har byttet ut litt pynt på kjøkkenet:)
Etter jul er det gøy å finne på
noe nytt!





Jeg har rett og slett brukt ølflasker med 
porselenskork:)
Fargede flasker er flott å dekorere med.
Fatet er en dekketallerken i
zink.





Jeg plukket tørkede kvister fra brudeslør
som jeg sprayet med sort
farge:)
De sarte tynne grenene kommer så fint
fram når de ble sorte.





Porselenskorkene er så flotte med de røde
og blå detaljene!
Slike flasker er jo også fine å ha lys i.





Det fristet ikke så mye å kjøre over vannet for å male 
i dag:)
Det snør og blåser ganske så mye.
Akkurat nå kan jeg ikke se over til naboøya!
Har kost meg med å ta endel bilder, fyrer i kakkelovnen
og sitter og strikker på noen puter som
antagelig skal bli en del av 
interiøret i huset vi pusser opp for salg:)

Da vil jeg ønske alle de nye som ønsker å følge meg
hjertelig velkommen!!
Blir så glad når det kommer kommentarer
fra helt nye bloggere:)

Jeg har veldig dårlig nett for tiden. Det betyr at jeg 
har litt problemer med å komme inn
til mange av dere. Men jeg 
prøver så godt jeg kan!! Dere er ikke glemt:)

Ønsker dere en fin start på ei ny uke!!

God klem fra Reidunn

10 kommentarer:

  1. Å flaskegrønt er sååå fint!!
    I dag har jeg trålet alle stoff og bruktbutikker etter nettopp flaskegrønt stoff og tøy hehe ;)
    Likte stillebenet ditt veldig godt!
    Flinke du!
    Klem

    SvarSlett
  2. Stilig å bruke flasker - de gjør seg veldig .
    Nå går det fort mot lysere tider, og da vil ha farger som går fint i lyset.
    Kos deg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Flasker er så dekorativt, jeg har alltid likt mye glass.....glass i forskjellige former og farger. Nydelige bilder!! Ha en fin ny uke. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  4. Kjempestiligt,digge flaskene!
    Her har det også snøet i hele dag,kjempekosligt:)
    Fin ny veke til deg:)
    God klem Siv Mette

    SvarSlett
  5. Så dekorativt dette var :o) Og den blomsten under var kjempespennende, så morsomt om du klarer å få den til å blomstre. Her har det vært over 20 minus, sola skinner så det er egentlig veldig flott :o) Det er om vinteren vi har sola her i Trøndelag :o) Det meldes varmere i morgen så da blir det en god og frisk gåtur til og fra jobb. Ha en herlig kveld! God klem fra Nina

    SvarSlett
  6. Så mange flotte bilder og innlegg det var her ღ
    - vakre blomster, både perle og afrikansk og
    skjønne flasker ღ Jeg har vært på utkikk i hele
    sommer etter farget flasker, men ikke kommet
    over noe annet enn noen vanlig glass flasker :)
    - dekorativt er de i alle fall ღ
    Og, så nydelig kjøkken du har, flotte bilder du
    viser lengre nede her ღ Framskapet falt jeg bare
    pladask for ღ ღ ღ Ønsker deg en fortsatt fin uke
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Så underbara bilder från dej!
    Önskar dej en fin dag!
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  8. Vakkert :) <3

    Nå syntes jeg i grunnen at det har kommet nok snø. Det laver ned her dag.

    Ønsker deg en flott uke :)

    Nyt dagen klem Monica

    SvarSlett
  9. Flott med flasker, jeg har samlet en del de siste åra, dekorativt! Ja, i går var det vær for viderekomne, og langtidsvarselet er jo heller ikke noe å rope hurra for, kos deg inne!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  10. Fint med flasker! :) mange fine bilder under her også, av perleblomst og den afrikanske blomsten :) Godt nytt år vidare til deg :) klem

    SvarSlett