fredag 27. juni 2014

Hjertestrå i redesignet vase

Heisann!!
 
 
Ei ny helg er begynt og sommerværet
er fortsatt nydelig!!
Jeg øyner et aldri så lite håp om litt
regn i denne helga:)
I Kristiansand er det vanningsforbud med spreder
og det er vel ikke lenge før det kommer
hit også.
 
 
 
 
 
Da døtrene var små synes de det var så gøy
å finne disse nydelige
hjertestråene:)
Tror de synes det er gøy enda for jeg fikk
en søt liten bukett med disse
forrige helg:)
 
 
 
 
 
Vi kaller de bare for hjertestrå men
det er sikkert et helt annet
navn på de:)
 
 
 
 
 
 
Dere husker kanskje den gamle vasen som jeg
sprayet hvit?
Jeg prøvde meg på noen sorte striper men
det ble veldig ujevnt.
Derfor tok jeg penselen fatt og malte i vei!!
Nå er jeg fornøyd med resultatet:)
 
 
 
 
 
Måtte bare ta noen bilder av en nydelig bukett
med rosa peoner som jeg var
så heldig å få:)
 
 
 
 
 
Da vil jeg ønske dere alle ei
nydelig sommerhelg!!
 
Klem fra Reidunn

2 kommentarer:

  1. Hei Reidunn :)
    Nydelig, tror ikke jeg har sett disse før,
    i alle fall som jeg kan huske. De er i alle
    fall superfine ツ Alltid like koselig å titte
    inn her til deg, så fine bilder ツ Her har
    formen vært litt dårlig den siste tiden,
    men håper det snur snart, kjekt i alle fall
    å være tilbake... Fortsatt fin kveld til deg
    og fortsatt fin sommer. Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Har noe gress i et blomsterbed som heter hjertegress, aldeles nydelig! Fikk lyst til å plukke inn noen strå nå :)

    Råstilig vase!!

    SvarSlett