onsdag 8. april 2015

Herlige vårdager

Hei på dere !!
 
 
Da er påskedagene over og hverdagen
har begynt igjen :)
 
Etter den fine påska skulle man
ikke tro at været skulle
bli enda bedre !
 
 
 
 
 
Joda jeg har allerede plantet ut noen
Margeritter:)
De tåler jo litt frost så det
skal nok gå greit.
 
 
 
 
 
Vivendelen trives godt inntil
husveggen.
Nå har det kommet noen små
bladskudd på den.
 
 
 
 
 
Jeg hadde store planer om å få tid til
å kose meg her i sola i dag.
Men det tok litt tid med maling av gjerdet
oppe ved sommerbutikken min.:)
I morgen kanskje ?
 
 
 
 
 
Ikke lenge til vi kan plante ut flere
sommerblomster !:)
 
 
 
 
 
Denne store stubben sparte vi på etter
alle trærne som ble til ved.
Barken henger på enn så lenge:)
 
 
 
 
 
Det var så fin sol som skinte inn i hagestua
i ettermiddag.
Måtte bare ta noen bilder:)
 
 
 
 
 
Denne plansjen lagte jeg for et par år siden.
Kjøpte 2 pakker med kort på Ikea.
Limte de tett i tett på ei litt
tykk papplate.
 
 
 
 
 
Er så utrolig glad i hagestua:)
Kjempekoselig å sitte her uansett vær.
Er det kaldt så setter vi bare
på varmelampa :)
 
 
 
 
 
Har byttet ut litt på putene og
prøvde meg med hvitt og
lyseblått:)
 
 
 
 
 
Da håper jeg at våren har kommet
til dere også og ønsker
dere alle ei fortsatt fin uke :)
 
God klem fra
Reidunn

4 kommentarer:

  1. så masse fine bilder
    plakaten din var genial
    dere har det så fint
    ut og male litt på noe småtteri her i dag
    nyt dagen
    søte deg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Så nydelig det ser ut hos dere! Og fantastisk vær, vi har langdag i dag men kan likevel rekke en halvtime i sola......
    Plakaten var supersmart og kjempefin.
    Ha en flott helg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Åh så härligt och fint hos dig! Härligt med soliga dagar nu...
    Plakaten blev ju jättefin, jag tittade på de där korten men köpte aldrig några, nu ångrar jag mig!
    Ha en fin kväll...
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  4. Nydelige vårbilder hos deg Reidunn 😃
    Koselig pyntet i utestuen, og jeg må jo spørre.....er det to lamper du har hengende (pærer)....eller flere?
    Synest disse er så tøffe😃
    Ha en fin fredag

    SvarSlett