søndag 22. november 2015

Det nærmer seg advent

Heisann!:)
 
 
Tenk at det har gått en hel måned siden
sist jeg hadde et innlegg!
Mye å gjøre på jobb men nå er foreldresamtalene
ferdig og det er jo bra.:)
 
 
 
 
 
Ja selv om vi har hatt noen frostnetter i
det siste så blomstrer
Margerittene ved inngangsdøra enda.
 
 
 
 
 
Inne har jeg begynt så smått å
pynte litt til adventstiden.
Gleder meg til Amaryllisene springer ut:)
 
 
 
 
 
Er så heldig at jeg kan gå rett ut
og plukke med meg mose i alle varianter.
 
 
 
 
 
Svibler hører også med for å få litt
julestemning i heimen:)
Må nok få tak i nye før jul da jeg regner med at
de har blomstret ferdig til da.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I dag var vi så heldig å få en dag med
sol men kaldt vær.
Vi har jobbet med å få opp flere takstein.
Kjenner godt at jeg har brukt litt
andre muskler enn jeg pleier:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En av adventsstakene står klar i
kjøkkenvinduet.
 
 
 
 
 
Et liten tur innom entreen vår.:)
 
 
 
 
 
Har byttet litt rundt på dekoren
fra stua til kjøkkenet.
Elsker den runde hvite vasen:)
 
 
 
 
 
De gamle skolestene som jeg kjøpte på
Kremmerhuset for en stund
siden har fått komme
fram igjen.
 
 
 
 
 
Den gamle pidestallen er blitt
pyntet med ei stjerneremse. Den har jeg sydd
av og laget av ei gammel bok
med gotisk skrift.
 
 
 
 
Her ser dere et nærbilde.
 
 
 
 
 
Juletrærne jeg lagde av bjørkekvister
har kommet på plass i
vinduskarmen.
 
 
 
 
 
Nå kommer det nok et bilderas fra kjøkkenet.
Mitt favoritt rom!:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Da vil jeg bare få ønske dere
ei flott ny uke!
 
Klem fra Reidunn
 
 
 
 

4 kommentarer: