fredag 27. september 2013

Dekk et høstbord!

Hei og hå!!


Da er vi kommet til fredagen og helga
ligger foran oss:)
I dag har jeg male fri og været er så nydelig!
Har benyttet anledningen til å
ta noen bilder:)





Høsten er tiden for å kose seg inne:)
Derfor er dette ofte en årstid vi inviterer venner og 
bekjente til et hyggelig måltid.





Det som er så fint på denne tiden er at man kan finne
så mye fint fra naturen til å 
dekorere med:)





Epler er utrolig dekorative og de har jeg fått
mange av på det lille epletreet!
Her har jeg klippet av et eple rett fra treet
og fått med både stilk og
blader:)





Disse spisebrikkene er fra H&M Home.
Jeg har brukt kjøkkenhåndkler som serviett:)
Oppdaget plutselig denne butikken i ei sidegate i
København!





Her har jeg brukt et hvitt stettfat for å få litt 
høyde på dekorasjonen!
De røde bærene er fra Kaprifolen jeg har
inntil huset:)





Lene Bjerre lykta passet også godt inn
i høsttemaet:)
Var så heldig å få den til halv pris i København:)
Det kan vi like!!





Da ønsker jeg dere velkommen til bords!!

Så vil jeg også minne dere på at det er trekning
på min giveaway til søndag:)
Vil du bli med så kan du trykke deg inn på bildet
som ligger øverst til høyre:)

HA EI SUPER FIN HELG !!!

God klem fra 
Reidunn


21 kommentarer:

  1. Vakkert og du fortjener virkelig malefri !
    Nyt sola
    klem Ingrid

    SvarSlett
  2. Ja, sidegater i sor byer kan inneholde så mye flott! Nydelig bord som jeg gjerne skulle vært gjest ved...kos deg masse i helga og nyt hvert eneste sekund av den :) Her ryddes til det kommer trappemann på tirsdagen. Ny trapp på trappene, hehe! :))

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  3. Å Reidunn!
    Dette var aldeles nyyyydelig!
    God helg og kose deg massevis;)

    Smil og klem
    Camilla.

    SvarSlett
  4. Nydeligt Reidunn,oser høst<3
    Veldigt innbydende,kos deg med gjestene:)
    Ha en nydelig helg:o)
    God Klem Siv Mette

    SvarSlett
  5. Så fantastisk høst bord du ahr dekket, får lyst til å slå meg ned å nyte ett godt høstmåltid sammen med deg. Ha ei fin helg! Klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  6. Dette var vakkert Reidunn! her kunne jeg sittet lenge, lenge, lenge. Du får det virkelig til, så koselig å se bildene dine. Jeg tar med meg noen av tipsene dine til mitt eget høstbord :o) Ha en herlig fredagskveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  7. Nydelig haustbord! Etasjefat er virkelig ein flott ting å bruke i oppdekking :-) god helg til deg! Klem

    SvarSlett
  8. Herlige bilder Reidun,vakkert.<3
    Kos deg masse i helga.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  9. Et nydelig og innbydende bord hvor jeg gjerne skulle vært gjest ..
    Ha en fin helg .
    Klem Anne

    SvarSlett
  10. Kjempe fint ♥
    Du kan å sette prikken over i én ;))
    Nyt helgen!

    Klem Bentemor

    SvarSlett
  11. Nydelig dekket høstbord og lekre bilder!

    SvarSlett
  12. Så nydelig du dekker :) Dette kan du Reidun !

    Min mann er utålmodig skjønner du. Når kommoden bæres nymalt inn fra en garasje i pluss 2 grader til ei stue på 24 så skjer det noe med det levende treverket :) Alle skuffene gikk greit etter en liten time bortsett fra en og den går fint også nå etter at vi smurte med stearinlys :)
    Jeg er i grunnen veldig fornøyd med kommoden jeg og ekstra pluss for at den også kan brukes, hi hi !

    God helg klem fra Monica

    SvarSlett
  13. For noen fantastisk flotte bilder du viser - jeg bare elsker måten du har dekket bordet ditt på - sååå stemningsfylt og flott!!!

    Ønsker deg en flott helg videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  14. Å SKJØNNE REIDUNN
    FOR ET NYDELIGT PYNTET BORD
    STEMNING
    ØNSKER DEG EI FIN HELG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  15. Et utrulig nydelig dekka høstbord Reidunn,dette kan du:)koselig med høst og!
    Nyt resten av helga!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  16. Så nydelig høstbord! Takk for masse inspirasjon :)
    Du er så flink!
    God søndag!
    Klem

    SvarSlett
  17. Et nydelig dekka høstbord du viser. Og nydelig bilder :)
    Håper helga di har vært fin :) Vi har vært på hytta og kosa oss med koselig besøk og god mat, så nå er vi vel heime og klar for ny fin høstuke.

    Ha en fin kveld videre, Reidunn :)
    Klem fra Jorill

    SvarSlett
  18. Et nydelig dekka høstbord du viser. Og nydelig bilder :)
    Håper helga di har vært fin :) Vi har vært på hytta og kosa oss med koselig besøk og god mat, så nå er vi vel heime og klar for ny fin høstuke.

    Ha en fin kveld videre, Reidunn :)
    Klem fra Jorill

    SvarSlett
  19. Så koselig høst-bord - nydelige farger.
    epler kan brukes til så mangt ;)

    Fortsatt fin søndagskveld til deg!
    Klem, Hilde.

    SvarSlett