søndag 7. september 2014

Sort og hvitt

Hei på dere!!
 
 
Denne helga har vi virkelig vært
flinke!!
Vi skal begynne på huset bak oss , men først
må vi gjøre ferdig litt murer og
planere klart til plen og
hage:)
 
Jeg har vært i" sagenedtrær bransjen" og
matet bålet med busker og
trær.
Deilig å bruke kroppen litt!:)
 
 
 
 
 
Det smakte ekstra godt med god husmannskost
til middag i dag!
Bankekjøtt stod på menyen:)
 
 
 
 
 
Jeg ville også prøve å dekke med
litt sort/ hvitt tema i dag:)
Harlekin serviettene  passet fint inn.
 
 
 
 
 
Tallerkenene er fra Bruka Design.
Glassene med sort stett er
noen av de første glassene vi kjøpte for
ca. 25 år siden!:)
 
 
 
 
 
Da vil jeg få ønske nye følgere velkommen til
bloggen min!!:)
Håper dere vil få litt inspirasjon her inne.
Er du på instagram kan du treffe
meg på : reidunnkri
 
Ta gjerne en tur innom Bloggbutikken min:)
 
Ha en kjempefin søndagskveld!!
 
Klem fra Reidunn

3 kommentarer:

  1. What a feel happy table! Love it!
    All my best
    Elisabeth

    SvarSlett
  2. Sånne glass har jeg hatt en gang i tiden- men de ble nok igjen hos min eks den gangen for mange mange år siden :)

    Da har du vært flink og fått masse trim- lukter godt av bål :) Skal båle opp her snart også- masse rydding i garasjen !

    Ønsker deg en fin uke

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  3. Hallo hallo:)
    å sånne glass hadde jeg også
    elstemann likte
    dei så gådt
    at han fikk di
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett