søndag 21. desember 2014

Juletre og julegodter

Hei på dere !
 
 
Bare 3 dager igjen til jul og nå
er det meste i boks:)
 
Julesnøen lar vente på seg men
jeg har hørt rykter om at
det kanskje skulle komme litt i jula.
 
 
 
 
 
I går pyntet vi juletreet og da
kom den rette julestemningen i heimen:)
 
 
 
 
 
I år ble det pyntet med hvitt og sølv :)
 
 
 
 
 
I år brukte jeg ei lyslenke med små lys som
jeg la innerst på treet.
Det ble så utrolig fin effekt med de små lysene!
 
 
 
 
 
Ytterst på treet har jeg større lys.
 
 
 
 
 
Det skal være litt glitter og glam på et
juletre synes jeg :)
 
 
 
 
 
Jeg elsker fugler på juletreet.
Vi hadde fugler på juletreet da jeg var
liten også og var så glad da jeg endelig kunne få
tak i de i butikkene igjen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Deilig marsipan med sjokoladetrekk er en
ener i jula:)
 
 
 
 
 
Da eldste dattera vår kom hjem nå til jul
satte hun i gang med å lage disse.
Marsipanen hadde hun laget på forhånd
 
 
 
 
 
 
 
Det er mye godt vi skal få i oss i jula.
Men det er jo bare jul en gang i året
så da så :)
 
 
 
 
 
Svibler er en av favorittblomstene til jul :)
 
 
 
 
 
De er veldig fine før de springer ut,
men gleder meg til å kjenne
at den herlige duften
skal spre seg i huset :)
 
 
 
 
 
Da vil jeg ønske dere ei fortsatt
fin førjulstid!!
 
God klem fra
Reidunn
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Nydelige bilder Reidunn!
    Kjempefin juletrepynt. I dag må vi få treet inn i stuen :)
    Ønsker deg en god jul !
    Klem

    SvarSlett