torsdag 11. desember 2014

Mens det er uvær ute...

Hei på dere!!
 
 
Ja uff for et vær!!
Det har vært alt fra liten storm, regn, haggel, tordenvær,
høyvann; ja er det noe vi ikke har
hatt ?
 
 
 
 
 
Nå kommer det fram stadig mer julepynt
hos meg:)
 
 
 
 
 
Jeg er så glad i kremmerhus!!
Dette har jeg laget for noen år tilbake.
Sukker stanga har jeg også
sydd selv.
 
 
 
 
 
Jeg må ha litt rødt i jula:)
 
 
 
 
 
På kjøkkenet passer det veldig fint
med litt røde detaljer.
 
 
 
 
 
Litt furukvister og noe rødt,
det er ikke så mye som skal til.
 
 
 
 
 
I dag har jeg prøvd meg på å lage
noen forskjellige stilleben.
 
 
 
 
 
Disse to søte tre nissebarna må
jeg ta fram hver jul:)
 
 
 
 
 
Disse to luringene kjøpte jeg for mange år
siden. De har litt gammelt preg over seg.
Draktene er faktisk av papir!
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var rødnissene som var mest fotogen:)
 
 
 
 
 
Jepp jeg har virkelig hatt det gøy
med kameraet i dag!
 
Da vil jeg ønske dere en fin kveld!!
 
Klem fra Reidunn
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Hei Reidunn.
    Her var det julestemning, og enig med deg
    det må være noe rødt i jula.
    Har såvidt fått henta fram litt, men blir nok ikke noe særlig fart hos meg før neste uke.
    Men vi har masse flott julesnø og julestemning utomhus.

    Klem

    SvarSlett
  2. Ser du har koset deg med kameraet :) Har noen ting som bare MÅ frem jeg også:)
    Kjekt å pynte litt etter litt :)

    Hatt samme været vi da, uff liker ikke det så godt :O

    Kos deg videre <3

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. wunderschöne inspirationen, danke und liebe grüße von angie

    SvarSlett