fredag 29. august 2014

Endelig på Instagram

Heisann!
 
 
Da er det fredag og nå sitter jeg
 og nyter duften av
nyvasket hus:)
Fredagen er den aller beste for da
har en hele helga foran seg!
 
 
 
 
 
Gladioler er bare utrolig vakre:)
 
 
 
 
 
Det er så gøy når det kommer stadig nye
blomster oppover stilkene:)
 
 
 
 
 
Det er alltid så hyggelig å pynte opp med
litt blomster til helga!:)
 
Tilbake til overskrifta:
Jeg har altså endelig kommet meg på Instagram!!
Var så heldig å få ny og mye større telefon
til bursdagen:)
 
Dersom noen har lyst til å følge meg der
så finner du meg på: reidunnkri
 
Fint om dere kan  si hva dere heter så
kan jeg følge dere også:) 
Jeg er fortsatt ny i faget så det blir nok litt
prøving og feiling:)
 
 
 
 
 
I dag har jeg lagt inn nye ting i
bloggbutikken min!
Fine tavler og søte hus finner du HER
 
 
Da vil jeg få ønske dere alle ei
GOD HELG!!
 
Klem fra Reidunn
 
 
 

5 kommentarer:

  1. For noen herlige hus du har laget :)

    Beundrer alle dere som greier å holde tritt med både blogging og instagram +++.
    Men kanskje en dag kommer jeg også etter på insta.

    God helg.
    Klem
    PS. Give away hos meg hvis du vil være med.

    SvarSlett
  2. Så gøy! Jeg heter tonjegholen på instagram :)

    SvarSlett
  3. Legger meg til som følger på Instagram. Hvis du vil følge meg: anette1705
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  4. Så koselig at du også er der nå Reidunn, nå kan jeg følge deg derfra også :o) Fredag, den beste dagen i uka, helt enig! Herlig fredagskveld til deg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med Instagram ;-) Høres ut som vi er i samme båt der, ja...hi...hi.... Det blir en del prøving og feiling, men det går seg vel til ;-)

    Vakre bilder av nydelige blomster!

    Ønsker deg en super uke!

    SvarSlett