mandag 25. august 2014

Startet bloggbutikk

Heisann!!
 
 
Ny uke og nye muligheter!!
I dag har jeg åpnet min egen bloggbutikk:)
Det vil komme inn mer
etter hvert og foreløpig ligger det noen
heklet matter og
barnekjoler der.
 
 
 
 
 
Jeg holder på med flere matter nå og
de legges ut med en gang de
er ferdig:)
 
 
 
 
 
Kjolene har jeg sydd for en tid
tilbake.
Denne er i størrelsen 4 - 7 mnd:)
 
 
 
 
 
En nydelig kjole som er super å bruke
hele året!!
Tar man en genser/ bluse inni og et
par tights til kan den
brukes når det er kaldt også:)
Denne kjolen kan også brukes i flere år.
Først som fotsid kjole og deretter
brukes som en tunika:)
Denne er str. 2 år
 
 
 
 
 
 
 
Alle kjolene blir jo unike da det er ingen
andre som har lik.!
Det er jo litt stas.
Denne kjolen er sydd i et linstoff jeg kjøpte
i Paris:)
 
 
Har du lyst til å vite litt mer om det jeg
har i bloggbutikken tar
du turen inn HER
 
 
Da vil jeg ønske dere alle ei fin ny uke!!
Vi skal visst få finvær igjen
nå:)
 
Klem fra Reidunn
 
 

5 kommentarer:

  1. Lykke til! Dette blir spennende :o) Håper mange finner veien inn til deg og butikken din :o) Hjertelig til lykke med dagen din som har vært. Det høres ut som du har hatt den beste feiringen med dine kjære rundt deg! God natt til deg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Hei på deg Reidunn, og GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!!!!
    Ser at du koste deg, med flere gode måltider og gaver!!!
    HIPP HIPP HURRA FOR DEG!!!

    Og gratulerer så mye med bloggbutikk, det blir spennende!!!
    Gleder meg til å følge med på hva du legger ut!

    Kanskje noe en dag, må sendes i posten hjem til meg!!!!

    Ha en god natt og sov så godt.

    Stor bursdagsklem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. wow, ich liebe den runden teppich!!! alles liebe von angie

    SvarSlett
  4. Gratulerer med butikk!
    Så gøy:)
    Skal inn og titte litt nå ♥

    SvarSlett
  5. Gratulerer- og selvfølgelig skal jeg ta turen innom der :) Du er superflink og alt du lager er bare så flott.

    Ønsker deg en herlig dag

    Klemmer Monica

    SvarSlett