fredag 1. august 2014

Surprise

Hei og hå!!
 
 
Nå har jeg endelig fått et
nett som skal
funke litt bedre enn tidligere!!:)
 
Kan dere tenke dere noe verre enn å måtte
vente i maaaange minutter før
man får fram et bilde på
et av andres blogginnlegg!!
Derfor gav jeg helt opp å ta en tur innom
alle dere bloggere.
 
Nå skal det bli andre tider tenker jeg:)
 
 
 
 
 
Yngste dattera vår hadde fri noen dager
i denne uka.
Hun har ikke hatt sommerferie men pga. litt
bytting ble det noen dager fri:)
Da ville hun komme hjem en tur.
Kjempekoselig!!
 
Tirsdags kveld fikk vi beskjed om å holde oss
vekk fra både hus og sjøbu:)
 
 
 
 
 
Jeg måtte ta på meg den hvite kjolen
og mannen den hvite linskjorta:)
Gjett om vi var spent på hva som skulle skje
på vei ned til sjøbua!!
 
 
 
 
 
Der ble vi møtt med nydelig dekket bord
med hvit duk, nydelige mørkerøde
roser, herlig vin og
fantastisk god mat!!:)
 
 
 
 
 
Hun hadde laget en deilig rett
med gratinerte
reker.
I tillegg var det vanlige reker og det
smakte bare så utrolig godt!!
Det er så deilig å komme til ferdig dekket bord:)
Deilig is og jordbær til dessert!
 
 
 
 
 
Deilig sjokolade med marsipan
fikk vi også:)
Hva synes dere ?
Er det ikke utrolig rørende at barna
kommer med slike overraskelser?
Dette satte vi utrolig pris på!!
Tusen takk Katrine!!:)
 
Må innrømme at denne sommeren har
jeg vært litt heller slapp med bloggingen.
Jeg skylder på varmen og det fine været:)
Nå skal jeg komme med flere innlegg
og sist men ikke minst
ta en tur innom de utrolig flotte bloggerne
jeg følger!!:)
 
Ønsker der ei kjempefin sommerhelg!!

God klem fra Reidunn
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Åh vilken fin och rolig överraskning, så roligt för er! Jättehärliga bilder också....
    Ha en skön kväll nu!
    Kram,
    Titti

    SvarSlett
  2. Ååååå noe SÅ herlig!
    Vakre bilder!
    Jammen er vi rike som har så herlige barn.

    Her bøtter regnet ned i dag...litt deilig faktisk;)
    Ikke så mye bloging og "besøk" på meg heller om sommeren.
    Jeg er jo på instagram nå siden "alle" er der....
    Oj,oj så gøy det er og det tok meg 2 sekunder å bli hekta))))
    Men kommer til å komme innom bloggen også, det er så koselig.

    God sommer videre!
    Kos deg søte.

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  3. Så moro med så flott overrasking, flotte jenter dere har! Og for et fint bilde av dere!
    Og endelig kom regnet til oss også!
    Ha en flott søndag!
    Klem fra signe.
    (Ja, veldig godt salg på Tromøya!)

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig! Det er jo til å bli helt rørt av :) tenker det ble en herlig aften! Gratulerer så mye med salget av huset, tenker det var godt å bli ferdig med det ja :) klem fra Nina

    SvarSlett