torsdag 21. februar 2013

Hus i huset

Hei på deg!

I dag handler det om hus. Ikke store hus altså, men små og dekorative hus:)





Hei!
Vi er noen søte små hus som liker å pynte opp i et annet hus. Jeg er nummer 10 i rekken
og har fått en nydelig rose på taket:)
Synes jeg pyntet fint opp på denne knaggen!





Tjohei ! Nummer 7 er jeg!
Stas å få lov til å henge blant alle de blanke kjøkkenredskapene!





Det kilte litt i magen av å henge så høyt oppe, så nå var det deilig
å kunne stå trygt i vinduskarmen!
Men har dere sett nr. 5?





Er han sjenert mon tro?





Neida , jeg bare nyter duften av disse herlige blomstene!!!





Nummer 4 er jeg og det ser ut som om noen har tent opp i 
ovnen. Kanskje ikke vår riktig ennå?





Lys og varme i vinduet hos nr. 8:)
Ser ut som han er klar for våren!!





Trygt og godt sammen med to gode venner!!





Her er vi hele gjengen!
Dersom du likte oss og kanskje har lyst å ta en bedre titt på oss så kan du ta en tur innom





PS!
Vi liker også å bli gitt bort som en gave.
Kanskje en innflytningsgave , barselgave eller rett og slett til noen du 
har lyst til å glede!!:)


Så ønsker jeg dere en fantastisk fin vinterdag!
En stor TAKK til dere som har skrevet så hyggelige ord
til meg her inne!!
Mange klemmer fra Reidunn

1 kommentar:

  1. God morgen Reidunn:)
    Må bare takke for alle flotte kommentarene du legger igjen hos meg,det blir satt så pris på,no må eg bare kose meg med mannen og dei to minste før eg drar men måtte innom deg på morgenkvisten her:)
    Dei husa er jo bare så nydelige,du er så flink og eg ser at når eg kommer heim igjen så må eg få lagt inn ein bestilling hos deg,så søte ting du lager:)

    Ei flott helg til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett