tirsdag 26. februar 2013

Solskinnsdag

Hei !

I dag ble det nok en dag med sol! 
Etter noen timer foran symaskinen der jeg fikk tryllet fram
noen fargerike vår- sommerputer,
( Legges ut i butikken snart)
så fant jeg ut at jeg ville ta lunsjen nede på brygga.





Skogsbær yoghurt med musli er en favoritt!





Svart kaffe etterpå. Men den måtte drikkes litt fort for det
var ikke så varmt som jeg trodde:)





Hadde tatt med meg dette ullpleddet som jeg holder på å 
strikke til butikken. Men måtte
droppe det for det var rett og slett for kaldt!





Da fant jeg ut at jeg måtte bevege meg litt og fant noen fine motiver 
som dette der snøen på stranda har begynt å tine.
Stranda består ikke av sand, men bitte små skjell og knuste skjellbiter.






Det kan dere se bedre på dette bildet.





I dag var det skikkelig lavvann og da kom  rua frem.





Ja dere nå ligger både strender og svaberg klare til 
å ta imot oss når sommeren kommer!!:)

Har du fått være ute og kost deg litt i finværet?
Håper det.:)

Ønsker dere alle en fantastisk dag!!

Klem fra Reidunn



1 kommentar:

  1. For en plass dere bor på !!
    Bor 8 minutter unna sjøen , men ser den ikke …
    Her har sola vært fremme idag også-3 dagen på rad . Småkjølig men godt !
    Ha en fin kveld og takk for fine ord :)

    SvarSlett