fredag 15. februar 2013

Litt kjøkkendetaljer

Hei på deg!


I dag vil jeg vise dere litt detaljer på kjøkkenet mitt. Litt dårlig lys om dagen 
da sola dessverre ikke vil titte fram .
Men jeg tror bildene ble ok :)





I går fant jeg ut at jeg måtte finne noen mere vårslige tekstiler å dekorere med på kjøkkenet.
Ryddet vekk mye og fant tilfeldigvis noen spisebrikker
jeg hadde kjøpt på Princess for en del år siden.
De var ikke brukt men nå synes jeg de passet inn. Venter besøk i ettermiddag og da er det 
hyggelig å pynte litt ekstra!





Denne klokka er jeg veldig glad i . Passer så fint mellom vinduene!





Disse gamle Hollandske krukkene har jeg arvet av min bestemor for mange år siden.
Har så gode minner fra jeg var liten og satt på kjøkkenet hennes.
Var så fasinert av disse krukkene  og er det enda.






En liten titt inni skapet jeg har på kjøkkenet.
Disse suppeskålene er fra Bastion Collection . Har de i tre forskjellige farger, noe som er dekorativt på et dekket bord. Liker når alt ikke er helt likt bestandig. 
Blir litt mere spenning i dekoren da.





Elsker oliventrær!!
Har 2 stk som har overvintret på kjøkkenet og i stua siden i sommer.
Mange har visst problemer med det men trikset er å vanne det mye og la det få lys.
Dette står oppi ei zinkbøtte med kran.

Så ønsker jeg dere en kjempefin fredag og er du innom bloggen min
så setter jeg veldig pris på om du 
legger igjen en kommentar!
Blir så utrolig glad for hvert ord dere legger igjen her hos meg!!:)
Klem Reidunn

1 kommentar:

  1. God morgen Reidunn:)
    Så heldige du er som har fått oliventreet til å leve,eg var så glad i mitt men trur eg vatna det for lite,kanskje eg skal prøve ein til gang:)
    Så masse herlig du ting du har,nydelig klokke og masse annet nydelig!så kjekkt med ting ein har arva og har gode minner fra!
    Tusen takk for alle dei fine kommentarene du legger igjen hos meg:)

    Ein fin fin lørdag til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett