tirsdag 12. februar 2013

Rydding

Hei!

I dag måtte jeg manne meg opp til å rydde på arbeidsplassen min!
Ikke akkurat det mest triveligste aktiviteten  jeg gjør, men nå var det et MUST!





Sånn så det ut på bordet jeg har bak meg der jeg syr! Ikke rart jeg ikke kunne finne det jeg lette etter!:)





Ikke noe bedre syn ved sybordet. Jeg blir så ivrig når jeg holder på og da roter jeg fælt:)





Se det nå begynner det å bli litt mere orden på sysakene! 
Fant ut at jeg hadde mange fine stoffer som liksom hadde " gjemt" seg vekk.





Her er det samme bordet som det var kaos på. Ser litt bedre ut nå.





Glidelåser og sytrådene har fått sin plass!





Ryddig og fint rundt den ene symaskinen . Litt hyggeligere arbeidsmiljø nå ja:)





Endelig orden på alle båndene mine!! Fant en tykk ståltråd og tredde de innpå. Festet den i hver ende på hylleknekten til IKEA. Kjempefornøyd!!
Nå slipper jeg å slåss med alle båndene for å finne den ene rette.





Til slutt må jeg bare vise noen barnekjoler jeg har sydd. Synes de ble så søte!! Den største er 4-5 år. Den lille er 4-6 mnd. Det ble liksom to søstre!:)





Det er første gang jeg har sydd i et strikket stoff. En litt annen måte å sy på med elastisk søm, men det gikk greit og jeg synes den ble lekker. Stoffet er utrolig mykt og deilig.

Ja da fikk du et innblikk i hvor jeg tilbringer det meste av dagen!

Har du noen hobbyer eller prosjekter du holder på med nå?

Ønsker deg en fin kveld!!
Klem Reidunn

1 kommentar:

  1. ÅÅÅ den nederste kjolen var bare knallskjønne,den hadde passa så fint til minstemor,falt heilt for den eg!
    Du eg er ikkje kreativ så eg beundre så alle som kan og lager ting,eg har ikkje tålmodighet så blir fort lei,så hobbyen min er bloggen egentlig og så kanskje ein gang seinere i livet at eg vil syssel med andre ting,kven veit,hihi:)
    Du og du så flott å ha eget rom til syting og lagring av ting og tang!masse herlige stoff og band!

    Ønsker deg ein fin fin kveld!
    Klemmer fra Lillian

    SvarSlett