mandag 27. mai 2013

Bolig Plussutfordring

Heisann!!


Etter sol kommer regn!:)
Vel det er vel egentlig motsatt det sies, men i
dag regner det.
Tenker de fleste av dere har hatt ei nydelig 
helg med deilig sommervarme:)





I dag fikk jeg lyst til å endelig delta i en av Bolig Pluss
sine utfordringer:
" SOMMERSTEMNING I HJEMMET"

Da trenger jeg jo litt stemmer på mitt bidrag:)
Dersom dere synes at dette bildet
fortjener en stemme eller to
går dere inn på


Da ønsker jeg dere en fin mandag!!
Klem Reidunn

4 kommentarer:

  1. HEI PÅ DEG SKJØNNE REIDUNN:)
    Å SÅ VAKRE BILDER DU VISER HER
    ØNSKER DEG LYKKE TIL
    KOMMER LITT REG HER OGSÅ I DAG..
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Så klart vil eg stemme på ditt bidrag,så utrulig nydelig bidrag og her får eg virkelig sommerstemning:) likte lampa og klokka di:)
    håper det blir fine dager framover,her begynnte det fint men så kom regnet men fint og varmt:)
    Til helga er det meldt flott vær så håper det slår til!

    Fin ny veke til skjønne og flotte deg❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Dette var nydelig sommerstemning, jeg skal stemme på deg!! Du er så flink til å skape slike stemningsfulle bilder :o) Nå titter sola fram igjen og vi håper på en litt bedre dag i morgen enn i dag. Hjemme i Trøndelag er det nemlig sommervarmt... Ha en herlig kveld du flotte dame!! Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Härligt att få lite sommar stämning inne i huset.
    Du lyckades ju utmärkt!
    Kram Gerda

    SvarSlett