torsdag 30. mai 2013

Epleblomster i kveldsol

Hei på dere!!


I dag har jeg hatt en tur til Kristiansand:)
Dagen var fantastisk med deilig sol 
og hyggelig familiebesøk:)




Da jeg kom hjem la jeg meg bare rett ut i 
sola og slappet helt av med lyden
av sjøfugler og summende 
insekter:)





Men rastløs som jeg er, fant jeg ut at plenen
trengte en aldri så liten klipp!





Mens jeg trasket rundt med klipperen,
oppdaget jeg plutselig at epletreet
stod i full blomst!!





Det var et syn!!
Kveldsola skinte så nydelig mellom alle 
blomstene og dette måtte det 
bare bli bilder av!!:)





Kan dere tenke dere noe så vakkert!!
Nå ønsker jeg alle insekter
velkommen til å bestøve alle
blomstene!!:)





Da ønsker jeg dere en fin kveld og 
håper at vi får ei solrik helg!!:)

Tusen takk for alle de fine kommentarene
dere legger igjen hos meg:)
Takk til dere som har stemt på bildet
mitt i Bolig Pluss utfordringen:)

Klem Reidunn








6 kommentarer:

  1. Å SØTE REIDUNN
    FOR NOEN NYDELIGE BILDER
    TAKK FOR DU DELTE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av dei nydeligste epleblomster.
    Håper at vårt tre snart står i full blomst.
    Da blir det garantert plukket noen greiner.

    Finfin fredag til deg.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder og jammen er det vakkert når alt snart er i blomst og så grønnt og frodig det har blitt,heilt herlig og sol og varme gjere så godt!
    Som ei på ein butikk sa at folk virka så mykje lysere og lettere nå når det er denne årstida og sol og varme,det gjere godt❤

    Finaste juni helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Det var inte dummt det, att upptäcka att äpple trädet stod i blom:)
    Underbart alla dessa underbara blommor, njut av de för innan man vet ar du blomsnö på gräsmattan.
    Hos mig har de precis överblommat:(
    Ha en skön helg!
    Kram Gerda

    SvarSlett
  5. ÅÅÅ nydelige epleblomster! Så fine bilder Reidunn...
    kjenner duften av dem helt hit ;)

    Fineste dag og helg til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder, smelt.... Jeg elsker å vandre rundt i hagen og titte på det som spirer og gror, vi er heldige som kan nyte disse vakre stundene :o) Ha en herlig fredagskveld! Klem fra Nina

    SvarSlett