lørdag 1. juni 2013

Jordbærhagen

Heisann!!


I dag er det 1 juni dere, tenk det!!:
Så har vi jo vært så heldige å få skikkelig sommervær!
Er det ikke deilig å kunne sitte ute til langt
på natt og nyte de deilige lyse
sommerkvelder?



Jeg har alltid hatt noen jordbærplanter i hagen.
De har vi fått av en mann som drev med jordbær for noen
år siden. Tror ikke det er mulig å få kjøpt disse
plantene derfor må jeg passe ekstra godt 
på de:)





I fjor høst måtte jeg bare ta et lite tak i plantene
og begynne å dele litt på de gamle
plantene.





Så jeg var veldig spent på om de små avleggerne
ville klare seg:)






Det gjorde de!!:)
Det er så mange blomster på de og jeg er så stolt
over jordbærhagen min nå!!
Gleder meg som en unge til å plukke de første
søte og deilige jordbærene!!:)





Markjordbærene har også spredd seg rundt i hagen.
Dere kan også skimte blåbærlyng i bakgrunnen.
De får også godt stell og her plukker
vi med oss til herlige desserter!:)





Da vil jeg ønske dere en fortsatt fin 1 juni!
Noen av dere er kanskje på bloggtreff.
Kos dere masse:)

Takk for alle de koselige kommentarene
dere legger igjen hos meg:)
Gleder meg alltid til å lese de!!:)

Klem Reidunn

















3 kommentarer:

  1. Så herlig da Reidunn, ditt eget jordbærsted :o) Du er flink som klarer å holde liv i plantene over vinteren, legger du noe over for å beskytte mot frosten? Jeg plantet 4 jordbærplanter i dag så får vi se :o) Ha en herlig dag og kos deg masse i det flotte været! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. HEI PÅ DEG SØTE REIDUNN:)
    SÅ HELDIGE DU ER
    FÅR ALDRIG HELT TIL DISSE JORDBÆRPLANTENE JEG...
    NYT LØRDAGEN I DIN VAKKRE HAGE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Så masse gode jordbær som kommer opp her,det er jo så godt❤

    SvarSlett