mandag 17. juni 2013

På stranda

Hei på dere!!


I dag er det bare et deilig sommervær!!
Det fortjener vi etter alt 
regnet!!:)





Vi har ei lita strand ved siden av brygga vår:)
Så i dag tenkte jeg at nå skulle jeg 
kose meg etter hagestellet!





Stranda er mest synlig når det er
lavvann:)
Måtte rake vekk mye tang før jeg kunne
plassere strandstolen!





Kurven måtte også med fylt med rabarbrasaft, litt 
frukt og interiørblader!:)





Litt druer og pære er deilig å kose seg med
på en varm sommerdag:)





Måtte lage med et lite bord av en drivvedplanke.
Det gjelder å innrette seg!:)





Da håper vi bare at været vil holde seg
slik noen dager!!

Noen av dere skal kanskje på ferie snart:)
Ferien min blir å drive det lille utsalget jeg 
har her på øya!
Men jeg har det så fint her jeg bor så
jeg trenger ikke å reise bort
om sommeren!!:)

Tusen, tusen takk for de fine kommentarene
dere legger igjen hos meg!
Blir litt rørt jeg:)

Ha en fin mandag!
Klem Reidunn

8 kommentarer:

  1. Så idyllisk,forstår godt at du ikkje treng å reise noen plass;)
    Kos deg på stranden og ha en fin dag:)

    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. HELLEDUSSAN FOR EIN HERLIG PLASS<3
    NEI EN SÅNN PLASS DU BORPÅ
    TRENGER EN IKKJE REIS
    NYT DAGENE SØTE REIDUN:)

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Så fantastisk med strand så nærme! Der hadde jeg garantert vært ofte:-) Vi har sjøen 50 meter fra huset vårt, men ikke strandlinje....Ser bare så koselig ut der du har rigget deg til:-))))
    Her har det vært sol i dag, men kald vind...
    Håper du får mange fine dager på stranda di i sommer!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  4. Herligheten så fint du har det :o) Dette må jo være paradiset på jord :o) Flink til å ta bilder er du også :o) Nå har jeg reklamert for både blogg og utsalget ditt så kanskje får du besøk av både min mor og min søster i sommer :o) Kos deg i godværet! Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. Åååååå, du er heldig....så nydelige ut. :)
    Eg har vært på jobb, ikkje fått samme gleden.....kos deg masse å håper du får mangen flere dager å at sola skinne på deg. Knip ;)

    SvarSlett
  6. Åååå så utrulig godt med ei Strand så nærme og når det er sol og flott vær så forstå ha ein slik flott plass å kose seg på,du har det så fint hos deg:)
    Har vært sol her og idag men ikkje kanonvarme akkurat men alt er bedre enn regn:)

    Ønsker deg ein fine kveld!skjønne Reidunn!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Vilken lyx alltså att du har där en alldeles egen bit strand.
    Super mysigt!
    Underbart att bara sitta där och njuta av den fina naturen runt ommkring sig och att sätta något gott i munnen:)
    Ha det gott.
    Kram Gerda

    SvarSlett
  8. Så herlig med eiga sandstrand- det er no reine draumen!
    Klem

    SvarSlett