mandag 10. juni 2013

Sommerslør

Hei på dere!!


Da er det mandag og ei ny deilig uke har
begynt!!:)
Vi har vært så utrolig heldig med været de
siste dagene og er kommet i
sommermodus!





Jeg har lenge hatt planer om å henge opp tynne
gardiner i hagestua:)
Fikk et aldri så lite puff av den eldste 
dattera og da gikk det unna!





Det ble så fint!!
Praktisk også da det holder alle veps og
fluer unna:)





Hagestua ble plutselig veldig romantisk!:)





Disse gardinene selger de på IKEA for
en billig penge!





Det aller fineste med disse gardinene er at det
skal så lite til før de beveger seg 
så svalt og deilig i
vinden:)





Åååå det er deilig med sommer dere!!!

Da vil jeg takke for alle som har tatt lodd
på min giweaway!!:)
Det er jo ekstra gøy at dere vil ta lodd på
noe som jeg har laget selv:)
Det er fortsatt en del dager igjen til 
trekning så det er bare å gå inn HER
dersom du har lyst å være med:)

Ønsker dere alle en nydelig sommerdag!!
Klem Reidunn

6 kommentarer:

  1. Så nydelige sommerslige bilder,utrulig fine dei lette gardinene og sol og sommer det liker vi og her og er det varmt og godt,herlig:)
    Koselig du har det der inne!
    Kom på det idag om det går ant å male et sjakkmønstra gulv,blir jo billigere men kanskje vanskelig å få rett?
    Eg får tenke på det:)
    Nyt sola skjønne Reidunn❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så fine bilder!! Så heldig du er som har sommerstue!! Ble superfint med de hvite gardinene, skikkelig romantisk:-))
    Likte skifergolvet, fineste jeg vet!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  3. Så flott det ble :) deilig med sommer :)

    SvarSlett
  4. Det er sannelig koselig å titte innom deg! Alltid! Dette var skikkelig sommerromantikk, like it a lot!! :o) Jeg tror dere har stukket av med all sommervarmen, her er det vind og surt og kaldt. Har nettopp kommet i varmen etter en iskald ettermiddag på sidelinja til min datters fotballkamp. Godt å se sånne fine bilder nå :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. Det ser herlig ut å ha en slik sommerstue :)
    Nå skal jeg se videre på give awayen din.

    SvarSlett
  6. dette likte jeg ....så romantisk!

    nydelig med gardinene....og jeg digget bilde Mat&Vin :-)

    klem tone

    SvarSlett