fredag 21. juni 2013

Midtsommerbukett

Heisann!!


Ja i dag er det den aller lyseste dagen!!:)
Vel her har vi hatt regn hele
dagen så det blir ikke
den helt perfekte
opplevelsen:)





Men det hindret meg ikke i å løpe ut
for å finne meg en fin bukett
med blomster!!:)





Disse nydelige kattemynteblomstene hadde
jeg først plantet inntil husveggen:)
Men det var først etter at katten lå og 
stadig rullet seg i blomsten at 
jeg forstod hva navnet
innebar!:)





Så nå er den plantet et sted hvor katten kan 
boltre seg i den deilige
duften!!:)





Da vil jeg ønske ALLE ei fantastisk
MIDTSOMMERHELG!!

Takk for alle som har lagt igjen så fine
ord:)
Det varmer skal dere vite:)

God sommerklem fra
Reidunn!:)











10 kommentarer:

  1. Vakker midtsommerbukett :o) Ja, tenk at nå snur sola igjen, men heldigvis har vi hele sommeren foran oss :o) Kattemynte har jeg aldri tenkt på å plante, men med to katter i huset så burde jeg jo det :o) Ha ei herlig midtsommerhelg du også! Vi drar på hytta, det er meldt regn, regn og atter regn, så vi får ta med massevis av snop og bøker og film :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Så herlig bukett Reidunn,og ha ein fin midtsommar:))
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  3. Kjempefin midtsommerbukett :) Og la oss håpe at sola kan bli litt mer stabil resten av sommeren.

    Kattemynte har jeg ikke hørt om før, og måtte inn på Wikipedia og sjekke info - trur jammen jeg skal skaffe meg en slik plante sjøl om jeg ikke har katt lenger. Men vil gjerne ha nabokattene på besøk - for i gamle uthus er det mus :)

    God helg.
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  4. Å for en skjønn midtsommerbukett...du har fanget en liten neve av markene rundt oss som er file av skjønne sommerblomster :) Synes ikke det er så lenge siden det så vidt hadde begynt å bli grønt !!!!Tiden flyr!Her har det også regnet så smått i dag...men tett før jeg hoppet i sengen nå tittet jeg ut vinduet og fikk nyte et vakkert syn,en stor flott regnbue på ene siden,og et fantastisk lys over Ålesund på andre siden!Det var i det øyeblikk jeg forstod vi måtte lage veranda mot Ålesund,men jeg hodt klokelig kjeft om den e idéen ....enn så lenge ;)
    Skulle ihvertfall sittet oppe hele atten og nytdt synet og øyeblikket...Nen jeg får heller ta det med meg inn i søvnen.Det blir nok en fin drøm;)
    Fin helgog gode drømmer til deg også :)))
    Toveklem :)

    SvarSlett
  5. Så fin sommarbukett.
    Önskar dig en fin midsommarhelg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  6. Helt nydelige blomster :)
    Nyt lørdagen!!

    SvarSlett
  7. Hei på deg Reidun!
    Så nydelig St. Hans bukett!!
    Ja, i går var det innekosevær ;)
    men i dag er det varmt og godt og sola skinner gjennom skyene :)

    Ha en fin St. Hans helg, og tusen takk for koselige ord
    inne hos meg!!!
    Veldig koselig å bli bedre kjent med deg!!!
    Gleder meg til fortsettelsen! :)

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  8. Så vakker bukett,heilt nydeligmed slike fine blomster:)huff nå høljer det ned men håper det kommer seg her søtr,hihii vil ha fint vær veit du❤fekk litt gratis nett her så då måtte eg innom deg:)
    Ønsker deg ein flott lørdag!nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Buketten var iallefall nydelig:)
    Ha en fin kveld.)

    SvarSlett
  10. Nydelig sommerbukett:) Jeg har aldri sett kattemynte som blomst men har "på flaske" og det har en herlig effekt på pusefrøknene mine i alle fall:D
    Grått og vått her også, men vi har blitt lovet litt opplett i morgen og grillmiddagen som først ble planlagt ute men som ble flyttet inn skal nå flyttes ut igjen;)

    Ønsker deg ei fortsatt god helg,
    klem:)

    SvarSlett