lørdag 8. juni 2013

Blindleias juvel

Heisann!!


I går var det bare en nydelig dag!!
Vi fikk besøk av begge døtrene og da måtte
det bare bli oppdekking på 
brygga:)





For å få den rette stemningen pleier vi å dekke på 
med hvit duk!:)
Utrolig hvor godt maten smaker når en har
dekket på litt fint!





Det var nykokte blåskjell og reker som stod på 
menyen:)





Kald og deilig hvitvin er et must
til et slikt bryggemåltid:)





Etter dette deilige måltidet begynte det å renne inn meldinger 
på FB om det fine innslaget som hadde vært på
NRK sørlandsendinga.
Dette fikk vi altså ikke med oss men nå  har de 
som var på besøk laget en egen sang om
Ågerøya:)
Den ligger på you tube og heter: Blindleias juvel.
En nydelig sang!:)
Tar du en tur innom bloggen til Øyfolk, så finner
dere en del bilder fra turen de hadde på
øya.
Med den fine sangen ønsker jeg dere en
nydelig sommerdag!!:)

Tusen takk for alle de fine kommentarene!!

Klem Reidunn

5 kommentarer:

  1. Det så jo bare fantastisk deilig ut! Nydelig dekket bord og det er sant som du sier at maten smaker mye bedre når man dekker på litt pent:) Så herlig det må være å sitte på brygga og se utover sjøen!! Herlig!:)) Ønsker deg en fiiin lørdag! Klem

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder og så kos med sol og sommer pg bare kose seg og nyte livet med god mat og flott besøk:)
    Du bur på ein nydelig plass og gjett om eg kunne tenkt å besøkt både deg og sett den flotte plassen du bur på:)

    Nyt helga Reidunn❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så vakre bilder.... maks sommerstemning:)
    Velkommen som følger hos meg... kjempekoselig at du vil følge meg:)
    Legger meg til som følger hos deg også, og ser frem til å følge deg videre:)

    Ha en finfin helg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  4. Å hælledussen for noen herlig sommerbilder Reidunn. Hadde jeg vært i nærheten hadde du fått besøk av meg også:)
    Fin lørdag til deg:)

    Annelise

    SvarSlett
  5. Å REIDUNN
    SÅ HERLIT Å KOMME HJEM TIL ETT SÅ HERLIG DEKKET BORD
    TENKER DERE KOSTE DERE HER JA
    ØNSKER SØTE DEG EN FIN SØNDAG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett