onsdag 26. juni 2013

Palme

Heisann!!

Håper dere koser dere så godt dere kan
med dette litt heller ustabile
sommerværet!:)





Jeg har gått til anskaffelse av en palme:)
Så nå kan jeg late som om jeg
er i varmere strøk!





Dette er egentlig et litt impulskjøp!
Den eldste dattera spurte om jeg ikke ville
ha en palme fra IKEA og de
kostet bare 200 kr!:)





Jeg visste ikke at den var så stor!!
Men den ble litt stilig å ha inne i hagestua:)





Jeg hadde ingen krukke til å ha den i.
Derfor tok jeg bare ei lita sementbøtte av sort plast
og puttet oppi en kaffesekk!
Synes det ble stilig!:)





Det er så fint med palmegreinene mot den hvite veggen
og den gråbrune steinmuren:)





Har pyntet med noen herlige grønne flasker
oppå ei gammel trekasse:)

Så nå kan jeg late som om jeg har sommer og sol
( har varmelampe:)
i hagestua!!


Da ønsker jeg dere en fortsatt fin sommerdag!

Klem fra Reidunn





15 kommentarer:

  1. så kult!
    jeg skal også ha noe lignende i min utestue, for jeg gidder ikke ha blomster under tak, for jeg husker ikke på å vanne ;-)
    skal muligens få den fraktet til meg i dag, ellers skal den hentes i morgen :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Knallstilig!! Ønsker meg også litt palmesus!
    Klem Siri

    SvarSlett
  3. TI HI SÅ STILIGT
    HERLIGE BILDER
    DU VISER SOM ALLTID
    NYT DAGEN SKJØNNE REIDUNN:)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. så kul den var! og så grei pris da!

    SvarSlett
  5. Hei Reidun

    Så hærlig utestue du har. Jeg synest palmen er fin jeg. Litt sydenstemning.
    Så heldige dere er som har båt " Solbris" og kan tøffe rundt på sjøen i sommerveret.

    Klem Line

    SvarSlett
  6. For ein herlige uteplass,der kunne eg drøymt meg vekk:))
    Fin fin dag til deg..klem

    SvarSlett
  7. Heia;)) dette var stilig. Palmesus og kos. Tøft med den blandingen du hadde av gammelt og nytt;))
    Kjempe koselig. Flinke du er...;)) stooor klem. Ann Elin

    SvarSlett
  8. Ble super fint, bare elsker uteplassen din :)) Måtte sola snart komme for fullt!
    Ha en fin kveld.

    Klem Kristin

    SvarSlett
  9. Tack snälla för din hälsning, den blev jag glad över :) Vad härligt med lite medelhavskänsla, ha en fortsatt fin vecka, nu hoppas jag på sol igen när regnvädret har dragit förbi, kram VIOLAN

    SvarSlett
  10. Så herlige uteplass du har og så utrulig herlig med ei palme,Hihi utrulig stiligt og så får me håpe det blir masse godvær og nå så får du iallefall palmesus og sjøen har du i nærheten og alt:)

    Ein fine kveld til skjønne deg❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  11. Så fin palme, og flott uteplass med særpreg! God sommar vidare til deg :-)

    SvarSlett
  12. Så herlig! Du har en fantastisk uteplass og den palmen gjorde susen, altså ekte palmesuss :o) Ha ei god natt! Klem fra Nina

    SvarSlett
  13. Wow! En egen palm det var fint, och så
    stor och fin den var. Blev jättefint
    med säcken runt också. Jättemysigt
    uterum, underbara detaljer.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  14. Kjempe stilig med de gamle stolene i utestua. :) Der tenker jeg du kan kose deg nå etterhvert med ei bok under palmen!!

    SvarSlett
  15. WOW vilka somriga härliga bilder:)

    Om du gillar moderna mönster tyg kan du kolla in min blogg:)

    Jag önskar en skön sommarhelg

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvarSlett