søndag 30. juni 2013

Vinneren av min giweaway

Hei på dere!!


Da er vinneren av min sommerlige giweaway
trukket!!





Gevinsten som består av 4 koselige 
spisebrikker og





et veldig søtt stoffhus i lin går til.........

Anna Lantlig på Svanangen med bloggen

Gratulerer så masse til deg!!!

Send meg en mail
( du finner mailadressen øverst til høyre)
om hvilken adresse jeg skal sende den til:)


Det kommer flere giweaway etter sommeren!!
Da skal jeg ha litt kortere tid 
før trekning:)

Til dere som har tatt ferie ønsker jeg en 
GOD SOMMER!!!

Jeg tar ikke helt pause fra bloggingen.
Men det blir nok ikke hver dag. Jeg klarer ikke å 
la være å titte innom dere. Må følge med
på det som skjer!!:)

Ha en fin kveld!!:)
Klem Reidunn


4 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse til den heldige vinneren!!! Disse brikkene og huset er bare helt nydelig! :o) Ha en herlig sommer Reidunn! Håper det blir noen innlegg i løpet av sommeren :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse til den heldige vinneren❤ønsker deg ein forsatt fin sommer Reidunn,tenk juli imorgen:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Nyyydelige bilder under,sommerstemning i massevis - så deilig at solen kom.Her er jeg superfornøyd med været,men jeg er sikkert den eneste...det regner akkurat nok til at jeg slipper å vanne,og ellers er det solinnimellom skyene - perfekt for meg ihvertfall ;)
    Gratulerer til vinneren,nydelig premie!!
    God uke,og god Juli og Sommer !!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  4. Tack så väldigt mycket!!!! Vad glad jag blir! Jag skickar ett mail till dig! Tack tack tack!!! Kram Anna

    SvarSlett