tirsdag 11. juni 2013

Litt interiør

Heisann!!


I dag tenkte jeg å vise noen bilder fra huset:)
Det er ikke så enkelt å ta interiørbilder.
Ser man inni kamera blir
det plutselig mange ting som virker
forstyrrende på bildet:)





Kjøkkenet er det mest fotogene rommet:)
Det er også det rommet jeg har fått
til akkurat slik jeg hadde tenkt
det:)





Elsker kurvstolen:)
Vitrineskapet og langbordet med stolene
har en nydelig lys gråfarge.
Her dekker vi på til både hverdag og fest!:)





Her ser dere den andre enden av kjøkkenet.
Her står jeg altså å kokkelerer!:)
Skal ikke klage på arbeidsplassen!:)





Under trappa i ganga har mannen laget et
avlangt bord til meg.
Her kan jeg ha diverse stolputer o.l





Tilslutt en liten del av stua som vender ut mot
ganga.
Her har vi en kakkelovn som vi er veldig
fornøyd med:)
Det er bare å fyre opp om morgenen så holder
varmen til kvelden:)
Det heklede teppet dere ser i kurven var et av de
første teppene jeg heklet i oldermorruter!
Resten er blitt solgt i butikken:)

Jeg har endel interiørplaner til høsten. Da blir det
nok litt bilder fra prosjektene mine tenker jeg:)

Ønsker dere en fortsatt fin tirsdag!
Til de av dere som ikke har fått deltatt på 
min giweaway:
Ta en titt HER

Klem Reidunn

10 kommentarer:

  1. Så fint det ser ut på kjøkkenet hos deg. Flott med kakkelovn og vitrineskap. Kurvstolen gjorde seg også godt der. Jeg falt for den. :)Nydelig med klokken mellom vinduene og den fine lampen. Bordet mannen din har laget var også flott. Inspirerende bilder!

    SvarSlett
  2. Å Reidunn!!!!
    SÅ vakkert du har det! Virkelig!!!!
    Ha en flott kveld.

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  3. Så vakkert du har det :) Kakkelovn står veldig langt opp på ønskelisten min ;)
    Veldig fint bord mannen din har laget også!
    Ha en fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  4. Nyyyydelig kjøkken. Elsker kokeplassen din.

    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  5. Oi, litt av et kjøkken du har!
    Kan tenke meg du trives godt der ja - nydelig var det!

    Klem, Hilde.

    SvarSlett
  6. Så utrulig nydelig kjøkken du har og kan tenke meg det er herlig å stå og lage mat der:)så masse vakre ting du har og så den fine kakkelovnen,nydelig;)
    Så kjekkt å sjå oversiktsbilder og fra huset ditt,så masse vakkert❤
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. WAW SÅ LEKKERT
    OG KOSELIGT
    DU HR DET
    SPENNENDE MED HØST PLANENE DINE
    NYT DAGEN SØTE REIDUNN:)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  8. så utrolig lekkert!!! Helt herlig kjøkken, og rundt komfyren var det jo superfott! hva skalgs plante er den grønne lange oppå skapet? :)

    Lampa var kjempeflott

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er en eføy som jeg har hatt i mange år!!
      Jeg måtte klippe av noen meter i fjor sommer. Den ble altfor lang:)

      Slett
  9. Så flott! Og den kakkelovnen drøymer eg om!

    SvarSlett