fredag 7. juni 2013

Jeg har vunnet!!

Hei på dere!!


Ja tenk jeg har vært så heldig å vinne 4 helletuter!:)
Var med på en giweaway hos bloggerne: I god smak





Pakken kom i postkassa i dag og gleden var
stor!!:)





Jeg har faktisk ønsket meg slike helletuter.
De er så greie å sette på f.eks
oljeflasker.





Nå blir det mye enklere å helle av oljeflaskene
mine:)
Jeg pleier aldri å vinne noe så jeg ble temmelig
sjokkert da jeg var inne på bloggene
deres og så mitt navn!:)






Forresten så vant jeg disse to fine håndlagde 
hanene på en utlodning to jenter hadde
til inntekt for Redd Barna:)





Jeg fant ut at det er over 30 år siden!!:)
Jentene var så ivrige etter å peke på hvilket 
lodd jeg skulle trekke:)
Tror de ble like glade som jeg da jeg vant!!:)

Har du noen vinnerlykke?

Da er vi begynt på starten av helga:)
Det er meldt fint vær her så nå blir det nok
litt bryggekos tenker jeg:)
Ha en superfin fredag!!!:)

Klem Reidunn

9 kommentarer:

  1. Så heldig, grattis :)
    God helg!
    Her skinner sola og den nytes!

    Klem Kristin

    SvarSlett
  2. Oj så fine :) Gratulerer og så flotte de Hanene er også :)

    Høres så herlig ut med bryggekos.....heldige deg :)

    God helg Reidun

    Smil og klem Monica

    SvarSlett
  3. Så gøy! Sånne helletuter kunne jeg gjerne også hatt! De knaggene var bare så stilige!!
    GOD HLEG!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  4. Så utrulig gøy å vinne og dei var jo utrulig søte og praktiske:)kjekkt med vinnerlykke,hadde bare ønskt eg hadde vinnerlykke i Lotto,Hihi men det er som ein dråpe i havet sjansen det er til å vinne:)

    Nyt helga gode Reidunn❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så koselig da Reidunn! Helletuter er praktisk, de får du glede av :o) Jeg er vunnet flere koselige gaver på Giveaway, det er stas ja :o) Ha en stålende kveld og kos deg så masse. Nå skyer det over her så det er vel dere som stikker av med sol nå tenker jeg :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  6. Heldig. Morro å vinne. Fine også. God helg...

    SvarSlett
  7. Oj, så flotte ting du har vunnet! Veldig praktisk med de helletutene og disse hanene var jo bare aldeles herlige!!
    Tusen takk for koselige ord hos meg!
    Ønsker eg en skjønn helg:0)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  8. Så bra at de falt i smak ;)
    Flott å se at de har kommet vel frem til deg!

    God helg!
    Klem, Hilde.

    SvarSlett
  9. Så gøy at du har vunnet!!:) Helletutene er jo veldig praktiske! Søte små haner:)
    Ha en strålende helg! Klem

    SvarSlett