torsdag 27. juni 2013

En gammel blå kjele

Hei på dere!!


Vi har så utrolig mange flotte sommerblomster
som vi bare kan gå ut å forsyne oss
med!!:)
Ekstra fine synes jeg de blir oppi
litt gamle og slitte
ting!





Som denne kjelen for eksempel:)
Denne fant jeg i sjøbua sammen med alt
det andre mannen samler på:)





Den har en så utrolig fin blåfarge og oppi
er den hvit:)
Utrolig søt sammen med vakre 
sommerblomster!!





Denne kjelen er beregnet til å bruke i en 
vedfyrt komfyr med ringer i.
Dere ser at bunnen går inn 
et lite stykke:)





Den lakk som ei sil da jeg tok vann oppi!!
Men det løste jeg bare ved å sette et
syltetøyglass oppi:)
Nå står den foreløpig i hagestua, men den kommer
nok til å bli brukt andre steder også!





Det er godt at vi har disse vakre blomstene som
kan muntre oss opp litt når vi har litt
heller dårlig sommervær!!:)


Da vil jeg minne dere på  trekningen på min
sommerlige giweaway som trekkes
søndag kveld!!
Har du ikke fått deltatt ennå 
da går du innHER


Så vil jeg ønske dere en fin sommerdag!
Krysser fingrene for at sola kommer til dere
snart!!:)

Sommerklem fra Reidunn





15 kommentarer:

  1. Så kjekt når man finner noe så fint! Og SE- sommerblomstene da! Så fine :)

    Den hagestuen din, er også VELDIG fin!

    Strålende dag til deg Reidunn

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  2. Sjarmerende vakker kjele:))
    Ha ein flott dag!
    Klem...

    SvarSlett
  3. Så fin! Heldige deg som har en slik plass:) Her er bloggermodusen laber for tiden. Prosjekter over hele huset..., kaos:) kommer nok sterkere tilbake:)
    Nyt sommerdagene, nå dukket jo sola opp blant alle skyene.

    Klem Annelise

    SvarSlett
  4. Jättefin kaffepanna, tror aldrig jag
    sett med den blå färgen förut. Vilka
    fynd du gör, blev vackert med blommorna.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  5. Så nydelig bukett med blomster,det er så herlig å plukke ute og sette inn og så skjønn den du har blomstrene oppi:)håper det snart blir flott vær igjen,hadde vært deilig,her skinner sola og kommer skyer om kvarandre!

    Nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. hei, Reidunn ;))
    Du lage det så koselig, gamle ting er det mye fint av. Slike ting blir vi ekstra glade i. Så fint:))
    Stooor klem
    Ann Elin.
    Takk, for alle fine kommentarer på bloggen min;))

    SvarSlett
  7. Herlig kjele (kjempefin farge!) og nydelige blomster!

    God torsdagskveld til deg!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  8. Bare så koselig!
    Markblomstene tar seg best ut i gamle nostalgiske saker:)

    SvarSlett
  9. den var kjempe flott :D Likte veldig god den fine blåfargen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott du ville følge bloggen min videre :D Setter stor pris på det. Skal følge med deg på bloggen også :))

      Slett
  10. Sommerlig og fint :)lekker farge og som du sier den passer fint med sommerblomster oppi :)
    Liker uteplassen din veldig godt!
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  11. Nydelig blåfarve, den passet jo perfekt inn i sommerstua de med markblomstene. Ekte sommeridyll! Nå skal jeg ikle meg joggesko og startnummer og drømme om at jeg er ferdig med mine 7 km. i St.Olavsloppet :o) Ha en herlig dag flotte dame! Klem fra Nina

    SvarSlett
  12. Kan ikke trodd fik den pallen under til 200 kroner!!!!Det er latterlig billig,det døren skikkelig flott palme nemlig!!!Tøft med sekken oppi sementbøtta...gøy at du er litt som meg og finner på noe med det man har,tryller litt og vips har man en løsning ;)
    Kjempekoslig kjele også,skikkelig fargerik og sprudlende!!Sommerblomster på bordet må man ha!!
    God helg!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  13. HEI HEI SØTE REIDUNN:)
    Å SÅ HERLIGE BILDER
    JA JAMMEN ER VI HELDIGE SOM HAR SÅ MASSE FLOTTE MARKBLOMSTER
    NYT HELGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  14. når jeg tenker meg om, så har jeg en sånn blå kjele i boden ....takk for at du minte meg på den...skal hentes og settes blomster i :-)

    klem tone

    SvarSlett