fredag 14. juni 2013

Hvite roser

Heisann!!


I dag fikk vi endelig litt sol på ettermiddagen!!
Da var det rett ut i hagen og klippe 
gresset:)
I morgen er det meldt regn igjen,
så da var det bare å stå på:)





På fellesområdet har en av naboene plantet en
nydelig rosebusk:)
Det er en gammel rose og dufter bare helt
utrolig!!





Siden det er jeg som driver og slår gresset rundt
denne rosa, syntes jeg at jeg fortjente
noen kvister:)





Nå har jeg pyntet med de på kjøkkenbordet
og kan nyte de når det blir 
dårlig vær igjen!!





Kan dere tenke dere noe vakrere enn hvite
blomster?
Det er så fint med det hvite mot det grønne:)





Da vil jeg ønske dere alle ei nydelig helg!!
Dere som ikke har fått deltatt på min sommerlige 
giweaway kan ta en titt inn HER !


Tusen takk for alle de fine kommentarene!
Velkommen til nye følgere:)
Kjempegøy!!

Klem Reidunn



11 kommentarer:

  1. Kvite roser er så nydelig og pynter så fint opp❤her har det vært solgløtt idag men ikkje meir,håper på ei fine helg:)
    Nå har eg skifta på dynene våre og eigar brukt mange pute og dynetrekk til å pakke i så nå blir det å ligge i gule sengklær,Hihi:)
    God helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hei, Reidunn:o)
    Takk, for fin kommentar å at du fant fram til meg. Jeg blir så glad for alle fine ord. Jeg er en fersk blogger ennå, men det er såååå gøy, spesielt å treffe nye bloggere med samme interesse.
    Det var ein nydelig og harmonisk blogg du har du også.: o )
    Det var så romantisk og fint ute i hagestua de. Lagt deg til blogglista eg også....;o)
    Ha ei strålende helg. Klem Ann Elin :o)

    SvarSlett
  3. Ja, hvite blomster er nydelig og spesielt hvite roser fra egen hage :)
    Håper du får en fin helg med god vær :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Å REIDUNN DU SØTE
    SÅ VAKKRE ROSER
    KLART DU FORKJENTE DEI:)
    NYT HELGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Vakre roser og nydelige bilder, som alltid hos deg!

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  6. dette var bare så vakkert!
    sef fortjente du en gren når du klipper plenen...jeg hadde nok gjort det samme ;-)

    klem tone

    SvarSlett
  7. Flotte roser,dei er jo så vakre:)
    Fine bilder:)
    Legg meg som følgjer:)

    Ha en fin helg!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  8. Selvsagt fortjente du en fin liten rosebukett :) Skjønne bilder av nydelige roser!!
    Ønsker deg en riktig god helg!!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  9. Det er så nydelig det med hvitt og grønt :) skjønne bilder av vakre roser nydelig arrangert. Selvfølgelig så fortjente du det- og rosene fortjente å foreviges på bilde og blogg :)

    Ønsker deg en herlig helg

    Klem Monica

    SvarSlett
  10. Så fin bukett, såna rosbuskar skulle
    jag gärna ha. Jättevackra bilder.
    Nu har jag köpt kort på Ikea och gjort
    mig en plansch, länkar till dig när jag
    visar den efter midsommar.
    Trevlig helg och kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  11. Nydelig rosebukett!
    Tusen takk for koselig kommentar inne på bloggen min!
    Å velkommen som ny følger :)
    Ønsker deg en herlig dag!
    Nina

    SvarSlett