onsdag 19. juni 2013

Litt nytt til butikken

Hei på dere!!


Jeg har som sagt en sommerbutikk 
på øya der jeg bor:)
Gleder meg veldig til å treffe tidligere
kunder og ikke minst nye som finner fram
til meg!!:)





Disse to søte putene er jeg nettopp blitt ferdig
med:)






Dere kjenner kanskje igjen stoffet?
Riktig det er det samme som er brukt til
kuvertbrikkene som jeg lodder
ut på min GIWEAWAY !!





Har alltid hatt lyst til å hekle en kant på noen puter:)
Synes de ble så søte med denne
heklekanten:)





Kanten består av fastmasker så det er 
ikke så vanskelig:)





Denne litt kunstneriske puta har jeg rett og 
slett sprutet på tekstilmaling!
Veldig gøy 
men sørg for å dekke rundt der du 
holder på!!:)





Dette er et mykt og deilig ullpledd i perlestrikk.
Garnet har også litt alpakka i seg 
og er deilig 
å ha rundt se
en kjølig sommerkveld:)


Tenker det er mange barn som har hatt
siste skoledag i dag:)
Sommergjestene begynner snart
å innta Sørlandet:)
Veldig koselig med litt liv!!

Da ønsker jeg alle en fin sommerdag!!:)

Klem Reidunn

5 kommentarer:

  1. Hei, Reidunn:)
    Så nydelige puter, du er kjempeflink.
    Klem
    Ann Elin

    SvarSlett
  2. Oi oi oi! Så flink du er :-)Den andre puten var bare helt nydelig, kanskje jeg må ta meg en tur på besøk i butikken din. Bor på Sørlandet, så blir ikke lange turen :-) Håper du får en flott dag i dag. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  3. Herlighet,så flink du Reidunn:)
    Skulle gjerne besøkt butikken din,høres så idyllisk ut:)
    Kos deg i butikken!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  4. Så utrulig flotte puter du lager og så det fine teppet,så herlig❤alt var så fint:)
    Håper du får masse besøk i butikken din for du har så masse flott:)
    Ønsker deg ein nydelig dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så nydelige puter!!!Det ble skikkelig lekkert med den heklekanten! klem

    SvarSlett