søndag 16. juni 2013

Det blomstrer

Heisann!!


Nå må vi vel ha fått nok regn på en stund!!!:)
Jeg visste at vi skulle få store mengder
så jeg sikret meg med å sette 
alle sommerblomster
i ly:)
PS! Satte til og med en stor paraply over ei 
stor eiketønne hvor jeg har 
rosa margeritter:)





Det er på denne tønna!
Nå var de blitt så tette og fine og da skulle ikke
regnet få ødelegge blomstene:)





Dette er ved inngangspartiet.
I bakgrunnen ser dere at spirea hekken min er i full 
blomst!!





Nå er endelig lavendelen begynt så smått å blomstre!!
Hele fronten av huset har jeg lavendel:)
Det er en utrolig deilig duft her hele
sommeren!!





De sprer seg av seg selv hos meg.
Derfor har jeg laget et stort lavendel bed i en 
skråning  hvor jeg stadig kan sette
nye planter!:)





I enden av den lille jordbærhagen kommer disse
nydelige rosa legevendelrot blomstene:)






De er så nydelige og kjempefine å ha i 
store blomsterbuketter!!


Tenk dere om ei uke er det sankt hans!!
Nå synes jeg at tida går litt vel
fort!!:)
Men vi er blitt lovt fint vær til uka
så da skal det nytes!!

Tusen takk for alle de fine sporene 
dere legger igjen hos meg:)

Da ønsker jeg dere en fantastisk fin søndag:)

Klem Reidunn






14 kommentarer:

  1. Ja, nå vil me ikkje ha mer regn. Vil ha sol, sol og atter sol. Jeg har 2 store fine hortensia i ein zink stamp, dei like ikkje all det regnet og kalde vinden.;O))
    Lengter etter ein nydelig SOMMER :O)
    Håper sola skinner på deg i dag.
    Knip
    Ann Elin

    SvarSlett
  2. Reidunn

    Takk for hyggelige kommentarer på bloggen min.
    Så gøy at du liker det du ser.
    Har kikket innim hos deg. Kjempekoselig, og så vakker hage!!!!
    Ha en fortsatt fin søndag.
    Klem Line.

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder. Det første bildet med tønna, spaden og bøtta er helt fantastisk.
    Her begynte dagen med sol og jeg rigget meg til på terassen. En time varte det, så kom regnet.

    Ha en fin dag videre

    SvarSlett
  4. Fint i hagen din! De rosa margerittene passet godt i den gamle tønna. :)

    SvarSlett
  5. Så herlige sommerslige bilder:)
    Nå ønsker vi masse sol:-)

    Nyt resten av helgen!
    Knip Siv Mette

    SvarSlett
  6. Ja nå må det bli sol i noen dager, verker etter å komme ut i hagen igjen. Nydelige bilder du viser :-). Tusen takk for koselige hilsener inne hos meg :-). Klem Anita

    SvarSlett
  7. Sååå fin uteplass!!
    ♥♥♥ Tusen takk for bursdagshilsen
    klem

    SvarSlett
  8. Så fint du har det ute, margritter en en favoritt hos meg <3
    Her er været også trasig, håper på bedre tider snarest!
    Ha en fint start på uken!
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  9. Så fint hos deg.
    Og lavendel er bare så herlig. Gjør du noe spes for å få den til å overvintre.
    Hos meg kommer den av og til igjen året etter.

    :) Inger

    SvarSlett
  10. Tusen tack fina Reidunn, för dina alltid så rara kommentarer inne hos mig - om du visste vad de värmer i hjärtat! Tack!

    Vilka underbara bilder du visar, föll särskilt för bild nr 2 uppifrån! Urmysig!

    Kram Jes ♥

    SvarSlett
  11. Det krøller visst veldig med kommentarene nå, men jeg prøver en gang til:)
    Heldige du som har et stort bed med lavendel, det er drømmen til min egen hage:)

    Ønsker deg ei god ny uke, her er det gråe meldinger hele uka og jeg krysser fingrene for at det likevel kan lette og bli lyst til helga - det hadde vært kjekt å kunne grille og spise ute på st.hansaften:)
    klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  12. Å FOR EI IDYLL
    HERLIGE BILDER FRA DIN VAKKRE HAGE
    ØNSKER DEG SØTE REIDUNN
    EN FIN UKE START
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  13. Så vakkert du har det ute og blomster så fint og regn det vil me ikkje ha mykje av:)
    Her skinner sola idag og eg måtte ta meg ein pause i pakkinga så til helga tar vi oss ein liten sørlandstur,eldstejenta skal på sørlandscupen i Kristiansand så håper på flott vær:)
    Vi er i Lyngdal his familie så gleder meg til ein Kristiansandstur❤

    Ønsker deg ei fin ny veke!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  14. Her var det såå mye fint, her er det grønne fingere ser jeg :-)
    Nyt dagene i den skjønne hagen din :-) klem Anita

    SvarSlett