torsdag 23. mai 2013

Utenfor sommerbutikken

Heisann!!


I dag tenkte jeg å vise dere noen bilder utenfor
butikken  min som jeg har åpent
om sommeren!:)


Jeg holder til i 2 etg. i huset vårt på øya.
Der har jeg en liten terrasse som
jeg pleier å ha litt cafe bord
og blomster.


Noen ganger har damene med seg mannen sin
og da er de veldig glad de kan sitte
utenfor og kose seg med en
gratis kaffe:)





Da er ikke mannen så utålmodig lenger og
sier som regel at fruen kan bare 
handle det hun vil!:)
Her gjelder det å ta vare på alle:)





Her i hjørnet har et nytt oliventre fått plass.
Jeg har lagt en kaffesekk oppå for å dekke til 
plastpotta.
Kaffesekker er genialt å bruke som potteskjuler.
Legger du litt av den oppå jorda så tørker ikke plantene ut så fort:)





Dette gamle kjerrehjulet har fått sånn fantastisk fin
gråfarge!!
Synes det passet så fint sammen med den
sarte rosafargen på 
Dronning Ingrid:)





Da vil jeg ønske dere alle en super dag!!:)
Takk til alle som legger igjen så 
flotte kommentarer hos
meg:)
Det setter jeg veldig stor pris på!!

Klem fra Reidunn

5 kommentarer:

  1. Å så koselig da!!!
    Du er en sann mester i å gjøre det vakkert rundt deg!
    Ikke dumt med kaffe og stol til mannen...hi,hi.

    Ha en ❤dag!

    Klem Camilla ❤❤❤

    SvarSlett
  2. HEI PÅ DEG SØTE REIDUNN:)
    Å SÅ KOSELIG Å KOMME Å HANDLE HOS DEG
    LYKKE TIL MED SOMMER SALGET
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder fra en kjempekoselig uteplass!
    Kos å sette seg ned med en kaffi og slappe av her:)

    Ha ei finfin helg og kos deg i bryllup♥
    Vi får satse på at værgudane er med oss.

    Klem Jorill

    SvarSlett
  4. Hejsan Reidunn,
    Tusen tack för din söta hälsning sist på min blogg.
    Roligt att du vill följa min blogg, välkommen.
    Så mysigt du gjord det utanför din butik, då känner mig sig riktigt välkommen som kund:)
    Ja jutesäcken är verkligen bra att ha till det mesta:)
    Ha en skön helg du med.
    Kram Gerda

    SvarSlett
  5. God morgen Reidunn:)
    Så utrulig koselig plass du har der får så lyst å ta et besøk der til sommaren,veldig lurt med plass til å sitte utenfor for desse mennene og så flott det hjulet var bak og,du er så flink å gjere det koselig rundt deg:)
    Håper du får masse flotte kunder der til,du har jo så masse fint❤

    Ønsker deg ei flott helg;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett