søndag 5. mai 2013

Uteplassen

Heisann!!


I dag har det vært en solrik dag!!
15 grader i skyggen men
vind!





I det forrige innlegget viste jeg et skilt jeg hadde
laget til utekjøkkenet.
I dag fikk vi hengt det opp og det passet
perfekt over grillen:)





Grillen fikk seg en skikkelig vask i dag.
Hvert år så glemmer jeg å vaske den skikkelig
før den blir satt vekk for vinteren:)
Vi hadde vårt første grillmåltid i dag, men det var for kaldt å spise ute.





Jeg er slett ikke ferdig med utekjøkkenet ennå!:)
Skal kjøpe ei stang som jeg skal ha over benken.
Så må jeg ha noen kurver på 
hylla under.





Men er det ikke det som er gøy da?
Tenke og planlegge og gjennomføre litt
etter litt!:)

Hagestua er snart ferdig. venter bare på glass
som er bestilt.
Litt maling enkelte steder så er det i boks:)

Har du hatt noen hyggelige prosjekt i dag?


Så må jeg takke for ALLE de hyggelige kommentarene
jeg hadde på det forrige innlegget
og velkommen til dere 
som er nye:)

Ha en super søndagskveld!!
Klem fra Reidunn

4 kommentarer:

  1. Nydelig uteplass du har. Skiltet var perfekt.
    Jeg er i gang med å male utemøblene. Puh, litt av en jobb, men det blir etter hvert.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Reidunn:)
    Så herlig med sol og litt varme,kjedeligt at det var for kaldt å spise ute men men det kommer seg vel denne temp og,her har det vært overskya men når me gjekk på tur for å plukke blomster så kjente eg den gode vårlukta og tenkte at hadde sola komt fram så hadde det blitt varmt:)
    Så herlig med hagestove,gleder meg til å sjå:)

    Fine kveld og ei fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så fint det ble. Venter på at mitt ute kjøkken skal bli ferdig. Ikke i år. Prioritere terrasse nå;-))

    SvarSlett
  4. Så kjekt at du la igjen noen ord hos meg slik at jeg fant inn til deg. Følger deg videre og gleder meg til å bli bedre kjent med bloggen din:)

    For en herlig uteplass:) Og så deilig med årets første grillmåltid da, gleder meg til varmere dager og mat på terassen:) (og så minnet du meg på den grill-vasken - må ta den jeg også;)

    Ønsker deg ei god ny uke,
    klem Hanne:)

    SvarSlett