fredag 10. mai 2013

Hagestua

Hei på dere!!


I går fikk vi satt inn de tre vinduene i hagestua!:)
Ble akkurat ferdig med å sette de 
inn før det begynte å 
pøse ned!






Vi hadde tåke og regn hele dagen. Men plutselig på 
kvelden kom sola og da knipset jeg i 
vei!
Jeg kommer nok til å forandre litt før jeg er helt
fornøyd men et lite inntrykk
får dere ihvertfall:)





Slike lamper har jeg ønsket meg lenge!
Oppdaget plutselig at de solgte de på Clas Ohlson til
en veldig grei pris!!:)
Plakaten og ramma er fra Upstairs.





Her ser dere ut mot utekjøkkenet.
I går fikk jeg også ut oliventrærne som har stått
på kjøkkenet og i stua hele vinteren.
De trives så godt ute og de er med på å skape 
en flott romfølelse ute!:)





I disse to gamle stolene sitter vi og koser oss på 
ettermiddag og kvelden.





Vi fikk en gammel vinballong en gang uten selve 
kurva.
Da fant jeg bare ei gammel blomsterkurv og
puttet den oppi:)





Vi måtte jo kose oss litt ekstra da vi var ferdig.
Middagen ble spist her med varmelampa
på i taket.
Plutselig ble vi faktisk 8 personer i bua utover kvelden!:)
Kjempekoselig med litt 
overraskelser!!:)

Da vil jeg ønske dere en fin start på helga og 
håpe at sola vil titte litt fram hos 
dere:)
Takk for alle hyggelige kommentarer !!

Klem fra Reidunn

8 kommentarer:

  1. Hagestua di ser såå koselig ut, utrlig herlig å ha et sånt sted. En får utefølelsen selv om en er inne. Jeg likte så godt de gamle stolene dine, de gav en herlig personlig sjarm til stua. Nyt helga, klem Anita:-)

    SvarSlett
  2. Ja nå er komentarsperra fjernet også :-)

    SvarSlett
  3. vakkert, praktisk og herleg!!!! Så flott med ein stad ein kan nyte ute...utan å sitje i striregnet.

    Klem!

    SvarSlett
  4. Wow så koselige stoler- jeg vil også ha slike :) kjempe praktisk med inn glassing- får brukt uterommet mye mer da ! Så sjarmerende :)

    God helg

    Smil og klem Monica

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott dere har fått det. Her tenker jeg det blir mange herlige sommerdager :o) Viktig å kose seg når en sånn jobb er gjort :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  6. God morgen Reidun:)
    Dette var ei utrulig koselig plass,så fint å ha ein slik plass å være inne i og så føler ein seg ute:)
    Så masse fine ting du har der og,herlig og så gøy at du fekk besøk der og,kjekkt❤

    Her skal vi i konfirmasjon idag så det blir koselig:)

    Fine dag til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. WOW for en utrolig nydelig utestue, helt fantastisk :)) skjønner godt dere koser dere der :))
    La meg som følger og kommer tilbake :)
    Klem Kristin

    SvarSlett
  8. utrolig kul stil du har!!!! miks and match.... love it!!
    følger deg gjerne videre. :)

    Klems Diana.

    SvarSlett