tirsdag 9. juli 2013

Bryggekos

Heisann!!


I dag har vi hatt 27 grader i skyggen!!
Det er nesten ikke til å tro og det er i skrivende 
stund 22 grader kl. 20 nå i kveld:)





De siste dagene har det blitt mange måltider
på brygga:)
Til middag dekker jeg alltid med hvit duk:)





Det sies at man spiser med øynene også og
det er jeg enig i.
Maten smaker bare så utrolig mye bedre
når bordet er dekket litt fint:)





Blir duken skitten er det bare rett i maskinen,
henger den opp og den er tørr til neste dag!!
Jeg stryker den ikke. Synes det er fint med litt skrukker
til et sommerbord ute:)





I går hadde vi selvfisket kreps!!:)
Fant noen fryste reker, litt salat, hvitløksmør, rømmedressing og
speltbrød og så ble det til et 
gourmet måltid:)





Vi er flinke til å kose oss. Det er viktig!!:)


Da håper jeg at dere også har fått besøk av denne sommervarmen:)
Det er utrolig lenge siden vi har hatt det så varmt!!

Da ønsker jeg dere en fortsatt fin 
sommerkveld!!

Klem Reidunn

11 kommentarer:

  1. Heia. Så bra dere har det varmt. Her er det 12 grader og litt regn. Skal ikke klage når jeg har hatt sol og varme i 2 uker.

    Kos deg videre i varmen
    Klem

    SvarSlett
  2. Å SÅ BRA DERE VETT Å KOSE DERE
    MELLER HELDIVIS BEDRE VÆR HER NOEN DAGER NÅ
    NYT DAGENE
    SØTE REIDUNN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Hei på deg Reidun!
    Så nydelige sommerbilder du viser i de siste innleggene dine!!!
    Herlig sommervær vi har om dagen!!!
    Det er nesten ikke til å tro at vi har fått det så varmt og godt!!!
    Det er bare å nyte!!! Nå er sommeren her!!!
    Vi blogges snart igjen!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  4. Her venter vi på sommervarmen...og det høres fantastisk ut på dine trakter!
    Deilig mat og så fint dekket!
    Er enig med deg at maten smaker bedre når omgivelsene er fine :)

    Ønsker deg fine sommerdager
    Klem!

    SvarSlett
  5. Så heldig dere er,nyt varmen:))
    Her venter eg at gradestokken skal komme opp til 18 ihvertfall;))
    Hihi,ikkje så storforlangende på vestlandet:o)
    Ha en nydelig kveld:))
    Klemklem

    SvarSlett
  6. Huff,prøvde åkommentere på forrige innlegg i nattetimene i går men tror ikke det gikk gjennom...håperdette går:)
    Så herlig og sommerlige bilder og så fint du gjør det rundt deg...her er det voksduk for alle penga,av rent praktiske årsaker.Men det blir vel min tur en gang også,alt til sin tid,ikke sant? :)
    Tenk at det er søster forskjell påvirket,her føles det som om høststormene har begynt,og dere har hele 27grader!Jeg er fornøyd,ungene litt mindre.,..det begynner å bli en liten stund siden de fikk bade nå,
    Håper dere får nyte fineværet lenge og det blir mange flere Koslige sommer og stemningsbilder fra deg Reidunn!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  7. Ååå dette så helt herlig ut,kos deg masse
    du gode Reidun. :) Her er det mye bedre også
    nå. :)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  8. Dere er så heldige,her vest er det ikkje så høge temperaturer dessverre og å sitte ute til langt på kveld i varme er sjelden dessverre men skal ikkje klage men savner varmt strandvær:)
    Nydelige bilder,nyt det!
    Her blir dei to eldste jentene sendt på ferie til Sørlandet i litt over ei veke så får vi male og pakke ut meir:)

    Nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Ja det er så herlig om dagen :) Og la oss håpe på mange slike dager. Du bor jo helt herlig også da- og om jeg er på Sørlandet så skal jeg komme innom butikken din, men har ingen planer ...men plutselig vet du :)

    Holder på å bake her jeg nå..til bursdag i morgen :)

    Nyt kvelden klem fra Monica

    SvarSlett
  10. Det er viktig å kose seg, og det ser jammen dere ut til å gjøre! Herlige sommerbilder! :)
    Kos dere videre, og forhåpentligvis med samme temperatur som nå!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  11. Åh det ser herlig ut!så delig med litt ekte sommertemperatur! Fin sommer til deg :-)

    SvarSlett