søndag 28. juli 2013

Special moments

Heisann!!


Det har blitt litt lang pause mellom
innleggene på bloggen.
Litt dårlig nett og mye besøk de 
siste dagene har gjort at jeg
har hatt litt pause.





Midt oppi alt som skjer om sommeren er det
godt å ha noen
" special moments" for seg selv:)





Disse koppene kunne jeg ikke motstå i 
sommer da det var handelens dag
i Kristiansand!!:)





Her har jeg laget meg en deilig blanding av
vaniljeyoghurt med litt tørket
frukt , rosiner og 
bananer:)






Her ser dere litt mer av koppen. grått og hvitt
er herlige farger sammen  som går
til det meste:)

I morgen blir det et nytt innrykk med gjester.
Vi blir 18 stk.
Da blir det litt grilling og familiehygge!!:)

Vet ikke om jeg tør å si det men i dag har vi endelig
hatt en dag med regn!!:)
Jippi!!
Kanskje dere skjønner det når vi har hatt
sol og varme i 3 uker:)
Tror ikke jeg kunne bodd i sydlige strøk:)

Da ønsker jeg dere en kjempefin start på ei ny
uke!!

Sommerklem fra Reidunn

9 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg også til litt regn igjen,deilig ed sol men godt med pauser!Og det sier jeg uten å være flau:)))
    De kroppene er så fine,har mange forskjellige selv,men vil ha enda flere.Skjønner godt du falt pladask!
    Kjempeflotte bilder du tar,utrolig fine close-uo!!
    Lykke til med alle gjestene,18 stk...ikke småtteri akkurat!Men det tror jeg du fikser veldig bra Reidunn!!!Kos dere!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. God morgen, Reidunn:) Du har virkelig hatt det travelt. Men , det er jo kjempekos med venner på besøk.
    Tenk, dere har hatt 3 uker full sommer. Deilig:) Den koppen var kjempekoselig, å jeg forstår at det var vanskelig å motstå disse;)
    Synes vi var så heldige her også, å fikk den siste veka vår av ferien med sommer og sol:)) Nå har jeg hatt morgen kaffe og er snart klar for jobb igjen....
    Ha ein fin dag!
    Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Nam nam- det så fristende ut :) og nydelig kopp !

    Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg, blir så glad :)

    Lykke til i dag- litt av en grillfest med så mange

    Ønsker deg en fin dag og flott sommer uke

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Regnet var efterlängtat här också, vi har
    haft samma soliga väder länge. Koppen är
    jättefin, grått är läckert.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  5. Mmm, det så godt ut!
    Har vært lang tid mellom blogg innleggene mine også nå i sommer . Men sånn blir det ::::)

    SvarSlett
  6. Ser herlig godt ut :) Synes absolutt du fortjener noen special moments :)
    Må jo være ganske travelt å bo i sommerstrøk med turister over alt :)
    Det er det forsåvidt her også, hele året egentlig, men de holder seg i byen og vi bor i høyere strøk i utkanten ;) hehe:)
    Fortastt god sommer :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Mmmm... ser kjempegodt ut:) Og slike flotte kopper:)
    Det er lenge mellom mine innlegg også i sommer, men det er kun snakk
    om prioriteringer - og sommer og sol går forran bloggen:)
    Kos deg videre med familie og venner:)

    Ønsker deg fortsatt flotte sommerdager:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  8. Hei på deg Reidunn!!
    Koslig å høre fra deg,herligt å koble litt ut av og til:))
    Koppen var berre super koslig med sin flottaste farge.
    Ha en fin ukestart til deg også:o))
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  9. Hihi nei du må kanskje være født i slike varme land for å hatt varme heile tida,men godt med litt regn og:)dere har jo vært ekstremt heldige:)
    Du er så gjestfri du og kan tenke folk trivest med å komme på besøk til deg,håper eg kan bli flinkere der!
    Så skjønne kopp,så fine atte❤

    Ein fine kveld til deg Reidunn:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett