tirsdag 30. juli 2013

Sommerfest / sølvbryllup

Hei på dere!!

I helga holdt vi en flott sommerfest for 
vennene våre på øya:)
Det de ikke visste var at vi egentlig feiret
25 års
BRYLLUPSDAG!!





Vi trengte ikke telt pga. været, men det er så
hyggelig å lage et eget rom ute
hvor man kan dille
litt:)





I det ene hjørnet pyntet jeg med en kurvstol
som jeg kjøpte på IKEA for en 
liten stund siden:)





Da det var så varmt måtte vi ha noen av veggene
åpne. Der pyntet jeg med tynne tyll-
gardiner som er kjøpt billig
på IKEA:)





En nydelig detalj som døtrene mine ordnet:)
Lavendel er bare nydelig å 
pynte med:)





Brudeslør og lavendel.
En herlig duftende kombinasjon!!





Jeg dekket på med det fine serviset som vi brukte
på restauranten vi drev her på
øya:)





Dette hvite kafe- settet fikk vi i gave av
hyggelige naboer!:)
Bakerst til høyre ser dere kurvmøblene som vi 
pleier å ha på brygga.





Dette ble damenes egen krok
utpå kvelden:)
Vi kunne sitte ute hele kvelden og
natta uten å fryse:)
Det er sommer det!!





Den flotte palmen som jeg har i hagestua
ble også endel av dekoren i teltet:)
Jeg måtte jo også lage noen 
vimpler i anledning
dagen:)
Disse klippet jeg ut av lin , sydde fast til
et hamptau og trykte på
navnene våre:)





Glassene står klare til å fylles med 
sprudlende champagne!!





I taket hang vi opp store silkepapirblomster.
Disse er kjøpt hos Søstrene Grene.


Da fikk dere noen bilder fra teltet vi koste
oss i på festen.
En uforglemmelig sommerkveld!!

Vi har fortsatt varmt og fint sommervær:)
Det ble en dag med regn!
Nå setter vi kursen til København!!!
Blir litt stille her fra meg i noen dager:)
Kommer tilbake med bilder fra turen tenker jeg:)

Ønsker dere en fortsatt nydelig sommer!!
Takk for de fine kommentarene dere legger igjen hos meg:)

God klem fra Reidunn




19 kommentarer:

  1. Gratulerer med 25 års bryllupsdag!
    Så flott du hadde stelt istand,nett som ein bryllupsfest:))
    Så koslig at du ble vinneren av giveawayen min idag,passet jo perfekt:-)
    Ha en nydlig kveld videre.
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. Så romantisk og flott du har gjort i stand til deres store dag. Gratulerer med sølvbryllupet! Likte godt kurvstolen du har kjøpt, den passet fint hos deg.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med sølvbryllup,det var ikke verst :)
    Og for en fest du la opp til,herlig partytelt og pynting,så gøy å lage det til så fint og så gøy å være gjest når alt er så gjennomtenkt og lekkert.Flott at det klaffet med været også da :)
    Får bare ønske dere god tur - er spent på å høre hvordan dere har hatt det!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  4. Hei! Så festlig blogg du har her da! La meg til som følger jeg :) Håper at du har det bra og ønsker deg en fortsatt fin sommer! :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  5. WOW så fantastisk flott dere har laget til og dekorert.Så deilig å ha ver til å kunne gjøre det.
    Gratulerer med bryllupsdagen og god tur til København.

    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  6. Jeg blir helt bergtatt på hvor flink du er- tenk å gjøre et partytelt så vakkert :) Wow altså :) elsker alt sammen. Nå skal jeg endelig få lagt deg o bloggrullen også !

    God tur til København og kos deg masse og Gratulerer :)

    Ønsker deg fine sommerdager

    Smil og klem Monica

    SvarSlett
  7. Åååå så utrulig flott laga til,nydelig pynta og dekka og kan tenke alle koste seg stort og så flott når været viser seg fra si beste side:)
    Gratulerer så masse med 25 års bryllupsdag,det er knallflott❤
    Kos dere masse på tur,velfortjent!

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Hei Reidunn og tusen, tusen takk for sååå hyggelig tilbakemelding på bloggen min og for at du ville følge meg videre! Det varmet veeeldig! Klem til deg fra meg! Ha det godt, skjønne deg <3

    Anne :)))

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med 25 års bryllupsdag.:)
    Så romantisk og koselig feiring dere hadde,
    herlig. :) Kos dere masse på tur.
    Klemmer fra Mette.

    SvarSlett
  10. Så utrolig nydelig dekorert, jeg ble såå inspirert av det herlige innlegget ditt.
    Lekkert med tyll roser og brudeslør, gratulerer og god tur :-) klem Anita

    SvarSlett
  11. Å SÅ NYDELIGE BILDER
    JA HER VAR DET FINT
    GRATULERER BEGGE TO<3
    DU ER VIRKELIG FLINKE REIDUNN
    KOS DEG VIDERE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye!!
    En flott fest, og nydelige bilder :)
    Vi har nettopp feiret 27 års dag :)
    God tur til København!
    Kom gjerne med tips til meg om du har...jeg reiser i august :)
    Klem klem!

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye.....:)) å jøss det var ett eventyr selskap. Såååå koselig da. Må se på bildene om igjen og omigjen :) flink du er.
    Natti:)
    Masse klemmer fra Ann Elin

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye! Det var virkelig nydelig stelt i stand. Elsker blomstene :) Veldig hyggelig at du er på besøk hos meg. Det setter jeg pris på ;-) Håper dagen din blir fin. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  15. Grattis lite i efterskott, vilken fest.
    Jättefint dukat och mysigt med tältet.
    Ha det så bra i Köpenhamn
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  16. så utrolig flott det ble!! Helt herlig pyntet telt :) gratulerer så mye med sølvbryllup :)

    SvarSlett
  17. Hei på deg!!!
    Så flott du gjorde det til festen!!!
    Lekkert ble det!
    God tur til Køben, og kos dere masse!
    Det er en veldig fin by, med mange fine butikker!!!
    Klem fra Anne-marit

    SvarSlett
  18. Å, det var nydelig Reidunn og gratulerer så masse med sølvbryllup til den flotteste sølvbruden! :o) Så koselig å pynte til fest og være så heldig med været da gitt, tenker det ble en flott overraskelse til gjestene. Jeg likte veldig godt de flortynne gardinene pyntet med lavendel. Lekkert! Kos deg masse i København, det er jo så flott en by. Klem fra Nina som endelig får lagt igjen kommentarer :o)

    SvarSlett