tirsdag 2. juli 2013

Eiketønna

Hei på dere!!


Håper dere koser dere selv om noen av 
oss ikke har fått det helt store
sommerværet ennå:)





Det har vært litt for mange regnbyger i det siste!
Har blitt en god vektløfter i det siste!
Må jo bære ut og inn på diverse
krukker og bøtter:)





Men denne tønne kan jeg jo ikke flytte på:)
Derfor fant jeg en gammel paraply
som jeg kuttet av det lille
håndtaket på og da stod jeg igjen med ei rett stang
som jeg bare setter ned i jorda når selve
paraplyen er slått opp:)





Så nå har jeg klart å holde de fine tross voldsomme
regnbyger:)

Nå blir det et par dager i Kr. sand for å gjøre
unna diverse ting før ferien.
Tilfeldigvis er det Handelsens Dag i 
Kr. sand på torsdag:)
Beleilig?

Ønsker dere alle noen fine sommerdager
så er jeg snart tilbake igjen!!:)

Klem Reidunn



11 kommentarer:

  1. dette var bare så lekkert....rosa mot rustikk!
    genialt med den paraplyen...skal legge det på harddisken ...tusen takk!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Så flott tønne med blomster:))
    Hihi,ingen dum ide med paraplyen;o)
    Ha ein super dag..klemz

    SvarSlett
  3. Kjempe fint å bruke den tønna til blomster, lekker konstrast :) lurt påfunn med paraplyen også, den kan umulig være lett å flytte på ;)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei! No er det ei stund sidan eg har vore innom - så no har eg kosa meg med både dette innlegget og fleire andre bakover- mykje fint i både hus og hage!
    Sommarklem

    SvarSlett
  5. Det er nett som du beskriver her,så lenge siden det har vært orntlig sommervær no og må sei at når eg høyrer om alle som reiser til varmere strøk,skulle gjerne hoppa på første fly,Hihi:)
    Så utrulig flott tønne med blomster i,nydelig❤
    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Hei Reidun

    Takk for koselig hilsen hos meg.
    Så smart å sette paraply på blomstene. Det er kjedelig at blomstene er druknet når solen endelig titter frem.

    Sommer og sol klem
    Line

    SvarSlett
  7. Fine bilder,Reidunn:)) fine som alltid. Kos deg i Kristiandsand og i sommer. Stor knip
    Ann Elin;))

    SvarSlett
  8. Hmmm...den gjengen der ser jo ut som de har hat sol hele året,og bare akkurat passelig med vanning fra en flink Reidunn!!!!
    Kjempekoslig tønne,og bildene under også var så skjønne med deilig sylte attpåtil!!!Kos deg masse i Kristiansand,håper du finner deg noe fint å kjøpe - det er jo kjekt med noe nytt innimellom også!
    Men mest sjarmerende,er jo det gamle vi begge liker!Slik som tønna di.
    Toveklem:)

    SvarSlett
  9. Dette var supersjarmerende :o) Så herlige disse tønnene, men helt umulig å holde på å flytte på. så lurt påfunn det var med paraply. Jeg har en stakkar som omtrent er druknet så det skal jeg sannelig prøve ut når neste skur kommer :o)Klem fra Nina

    SvarSlett
  10. Samma här, den där riktiga sommarvärmen vill inte komma ännu och mycket regn och åska även här, men nu är juli här så nu vill jag ha sol och värme, ha en fin helg, kram VIOLA

    SvarSlett