fredag 18. oktober 2013

Bambusbolle

Heisann!!


Nå går dagene i ett!
Dagene er viet oppussing og kveldene er
viet til symaskinen:)
Det er så gøy når tingene jeg lager selger og 
tiden før jul er som regel den aller
beste for salg:)





Da vi var i København kjøpte jeg et salatbestikk
i tre hos Illum.
Jeg har vært på jakt etter en salat bolle i bambus
til en grei pris og den fant jeg på 
IKEA :)





Jeg må innrømme at jeg har fått litt "dilla" på bambus:)
Det er noe med den varme fargen og
så passer den inn overalt!





De svarte og hvite klutene har jeg kjøpt hos
Søstrene Grene:)





Alle typer bokstaver og tegn har vært noe
jeg har likt i alle år.
Interessen begynte da jeg lærte å skrive med
Calligraphy penn.
Den gang var det med blekkpatroner:)





Interessen fortsatte med å trykke forskjellige skrift typer på
tekstil, noe som ble populært og er
det fortsatt:)
Denne er kjøpt hos Søstrene Grene.





Da vil jeg ønske dere ei fantastisk flott helg!!
Beklager mitt fravær av kommentarer
hos dere!
Skal ta en runde i kveld:)
Takk for alle de flotte kommentarene på 
hummerfest innlegget. Har aldri hatt så mange treff
før!!
Ca 300 hadde vært inne den ene dagen:)
Stor stas:)

God helgeklem til dere alle
fra meg!!



18 kommentarer:

  1. Du tar så fine bilder flinke deg! Har den samme bollen fra Ikea og elsker bambus jeg også :-)
    Nyt dagen og god helg!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  2. Du er så utrolig kreativ og effektiv du, Reidunn. For en energi. Denne bambus bollen er kjempelekker.
    Jeg er litt rolig på innlegg for tiden, har hatt det så travelt. Men, nå er det fri helg og da skal jeg kose meg. Nydelig sol her hos oss i dag:) God Helg! Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Den er lekker :) og du tar nydelige bilder.

    Ønsker deg en skjønn helg

    Smil og klem Monica

    SvarSlett
  4. herlig bolle , bambus er flott ! Tidløst og varmt i interiøret :)
    God helg til deg , kreative <3
    klem!

    SvarSlett
  5. Åh den bollen var fin, ser ut som jeg må en tur på IKEA :) god helg og fin været!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder Reidunn, flinke deg!!! Tusen hjertelig takk for så hyggelig kommentar inne hos meg Reidunn og mange gode ideer! Alltid like hyggelig å høre fra deg synes jeg. Blir så glad for det også :) Ha en nydelig høstdag kjære du :)) Ja, stas med mange sidevisninger. Hadde nesten 400 her en dag jeg, helt i himmelen! Jeg vet ikke hva som er mye og lite heller da, men mye for meg i alle fall ;) Klem, klem, Anne <3

    SvarSlett
  7. God helg til deg også Reidun. Takk for dine alltid flotte bilder, - og takk for koselig kommentar hos meg!
    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  8. må kanskje ta turen innom Ikea i helgen jeg også, kjempeflott bolle og ikke minst flotte bilder :-)

    SvarSlett
  9. Ikea är bra, och det var en jättefin salladsskål.
    Ha en skön helg och stor kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  10. Hei
    Takk for tips om oliventret :)
    Kjempefine biulder av sakene fra Danmark!
    Og så flotte bilder under fra hummerkalaset! En koselig tradisjon dere har.
    Vi pleier å ha noen hummerkalas utover nå, men ennå er fisket igang så vi venter litt!
    Ønsker deg en fin helg

    SvarSlett
  11. Kjempefint med bambus,du har god smak Reidunn!!
    Fin helg til deg:)
    Klemklem

    SvarSlett
  12. Å DEN SALAT BOLLEN VAR FLOTT
    SÅ GØY Å SY OG LAGE TING FOR SALG
    NYT HELGEN DU SØTE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  13. Virkelig flotte innlegg du har hatt i det siste :)) Nydelig borddekking under her og ikke minst kaken,mmmmm ♥
    Kan tenke meg du har det travelt med prosjektene dine,du er kjempe flink :)

    God helg til deg og dine ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  14. Bambus er så flott og den bolla var utrulig nydelig:)
    Gøy med mange sidevisninger og ser på talla hos meg at noken innlegg er meir treff på enn andre men ikkje så rart Hihi for alle er jo ikkje like spennende:)
    God helg til deg Reidunn!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  15. Flott salatbolle og herlig bestikk! Veldig fine bilder du tar!

    Ha en super lørdag og en fantastisk helg!

    SvarSlett
  16. Kjempefine bestikk og bolle. Den har jeg også kikket på flere ganger på Ikea. ;) Jeg kjøpte noen fine trebestikk til salat her om året på Oliver & co i Oslo, de har mye fint i den stilen. OG jeg skjønner at du fikk mange treff på hummerinnlegg. UTROLIG fint dekket bord! :)

    SvarSlett
  17. Ingenting er som naturmaterialer - liker veldig godt salatbollen din.
    Og du presenterer den med veldig fine bilder :)

    Klem Inger

    SvarSlett
  18. Jeg er på utkikk etter en slik bolle, tror jeg må få Oslo-søstra mi til å handle for meg;) Kjenner jeg gleder meg til vi får Ikea vi også - om noen år sier de som mener at de vet:)

    Er artig å følge med på aktiviteten på bloggen, synes også det er kjekt å se at det har vært lesere innom selv om jeg glimrer med mitt fravær noen dager:)

    klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett