søndag 27. oktober 2013

Ny veranda

Hei på dere!!


Tenk at vi er så heldige å få 1 time ekstra i dag!!
Tenker det er mange som har sovet litt
ekstra lenge:)

Som dere ser av overskriften så er altså 
verandaen ferdig!!





Noen av dere husker kanskje dette bildet fra verandaen:)
Her måtte alle de gamle flisene opp og det
tykke laget med sement:)
Dette var en stor og tung jobb for mannen!
Etterpå ble det lagt på et lag med
membran for at det 
skal bli tett:)





Nå ser den slik ut!!
Terrasse bordene ble beiset i en gråfarge før 
de ble montert.





Her kan man virkelig følge med på hva som skjer
både på vann og på land:)





Verandaen ble mye lettere og luftigere med det
flotte rekkverket!!
Jeg var så heldig at sola tittet fram i 3 minutter
da jeg skulle ta bilder:)





Det er tak over en del av terrassen og det kan komme
godt med selv om sommeren:)
Her tenker jeg det skal bli kjempefint å sitte
for de nye eierne en dag!





Nå nærmer det seg allerede november dere!!
Tida går så utrolig fort.
Kan fortelle at begge kjøkkenene er nå ute.
Vi sparer en del av hovedkjøkkenet som skal brukes
til leiligheten i 1 etg.
Den skal jeg male og da blir den fin som ny!!

Ønsker dere en super søndag!!

God klem fra Reidunn

16 kommentarer:

  1. Oj, så nydelig det ble! Er du oppe så tidlig eller bare legger du deg sent? Hihi, jeg skal snart legge meg nå. Er en riktig natterangler, men som du sier, vi får en ekstra time i dag :))

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Så nydelig rekkverk,så sjarm med slike:)så nydelig det ligger til og,herlig❤️
    Ønsker deg ein fin søndag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. det ble virkelig flott!
    og den utsikten....helt fantastisk!

    klem tone

    SvarSlett
  4. Så flott veranda.:)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  5. Du så flott, og for et fint sted å sitte å nyte utsikten :)

    ha en fin søndag!

    SvarSlett
  6. For et vakkert sted du bor på!
    NYYYDELIG veranda!!!

    God søndag søde!

    God klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg bor ikke der:)
      Dette er et hus på land som vi pusser opp for salg!
      Selv bor jeg på ei øy rett i nærheten:)

      Slett
  7. Reidun
    Dere er så flinke! Det ser magisk ut å kunne sitte der! Skal det selges?

    Søndagsklem

    SvarSlett
  8. Huset skal selges ja når vi blir ferdige:)
    Det ligger på et utrolig flott sted!!

    SvarSlett
  9. Så fin verandan blev med trägolvet. Och
    utsikten är fantastisk! Finare kan man inte bo.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  10. Å FOR EN PERLE
    HELDIGE DEI SOM FÅR NYTE DETTE
    FINE DAG TIL DEG REIDUNN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  11. Tar hatten av for dere altså- dere er jo SÅ flinke og det blir jo så lekkert alt dere gjør :)
    Finere blir det ikke :)

    Nyt dagen klem Monica


    SvarSlett
  12. Så fint det ble !!!
    Jammen er dere flinke og står på ..
    heldige de som får flytte inn her .
    Ha en fin ny uke ..tenk allerede siste i oktober .
    klem Anne

    SvarSlett
  13. Hei igjen :)

    Så koselig at knekkebrødene ble en suksess hos deg :)

    Smil og klem Monica

    SvarSlett
  14. Hei på deg!!!
    For en utsikt og for en plass!!!!
    Drømme, drømme.....

    Supert tips i det nest siste innlegget!!!
    Det skal jeg jammen gjøre jeg også!!!

    Ha en fin dag!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  15. Hei Reidunn! Hvordan kan jeg få uttrykt meg godt nok: For en nydelig terrasse!! Og den fargen, jeg dåner. Akkurat slik farge jeg ønsker meg når vi skal fikse opp veranda. Kan jeg spør hva den heter? Leverandør?

    Må også takke for fantastisk tilbakemelding på mitt motivasjon-innlegg. Satt veldig stor pris på at du tok deg tid til å dele din mening, og for rødmende gode ord! Tusenvis av takk! Ønsker deg en fin fin mandagskveld. Klem fra Monica.

    SvarSlett