tirsdag 29. oktober 2013

Natt og dag

Hei på dere!!


I natt hadde jeg meg en tur ned på brygga:)
Jeg fulgte med fra stuevinduet
om vannet hadde
steget!





Vannet var akkurat i ferd med å gå over brygga
da jeg kom ned klokka 01.00 i 
natt!
Slik så det ut rundt min båt:)





Her ligger mannens doningen !:)
Heldigvis var det helt stille
denne natta!





Det var igrunnen veldig fint å være ute en tur
i natt:)
Det var stille, stjerneklart og man hørte bare
vannet som steg.
Traff en av naboene også og der stod vi
og pratet om tidligere
høyvannsdager:)





Slik så det ut i morges da jeg skulle 
avsted:)





Det følger mye søppel med høyvann!!
Det kan faktisk være litt skummelt
å kjøre på vannet da det kan
ligge tykke stokker
drivende!





Men det ble heldigvis noe annet vakkert å 
se på på vei til land:)





I dag fikk vi hentet kjøkkenet!!
Nå ligger det i stua og venter på å bli 
montert.
Gulv skal legges først og litt forandring på
noen rør.
Men det er 4 uker til benkeplata kommer
så det tar litt tid før det er helt ferdig:)

Det var noen som lurte på hva vi hadde brukt
av farge på terrassen!
Det er :
Jotun Trebitt
Terrassebeis
SHIMMERGRÅ
9073
Vi har bare et strøk på terrassen:)

Da ønsker jeg dere en fin kveld!!
God klem fra 
Reidunn

10 kommentarer:

  1. Si meg, bor du ute på ei øy uten vegforbindelse....
    Nydelige bilder forresten - jeg elsker vær, men det kan jo bli litt vel spennende innimellom
    Så spennende med nytt kjøkken, skal bli gøy å se.
    Terrassefargen din er kjempefin, har lagret fargekoden - skal beise verandagolvet til sommeren, og vil gå for farge med gråskjær.

    Tusen takk for alle hyggelige kommentarer hos meg.
    Klem Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg bor på ei øy uten biler:) Fantastisk fint sted!!

      Slett
  2. wow! prøver å forestille meg å bo på en plass uten biler ....må være deilig!
    litt skummelt når vannet stiger, men så lenge det går tibake er det greit :-)

    blir spennende å se hvordan det blir :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. FORTRYLLENDE
    SÅ BRA DU TAR DISSE BILDENE OG DELER
    NYT DAGEN KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Off da, her har det vært unormalt vær ja. Vi må være glad vi ikke har fått alt det uværet så har vært enda lengre borte. Ha en fin dag! Stoooor klem Ann Elin

    SvarSlett
  5. Oj- det var stor forskjell :)

    Nyt dagen klem Monica

    SvarSlett
  6. Så spennende å være ute når det er seint,jammen er det forskjell på dag og natt:)
    Så flott plass dere bur på,nydelig plasd❤️
    Nyt kvelden!
    Klem f

    SvarSlett
  7. Flotte bilder, ser det holdt akkurat, ja, vi hadde virkelig flaks som slapp unna det de fikk hos våre naboland......... Så fin den nye terrassen ble, guri som dere jobber! Så koselig å følge med på bloggen din, håper du har nytt været vi hadde i dag, rakk å se ut av vinduene på jobb et par ganger........ Fortsatt fin kveld! Hilsen Signe.

    SvarSlett
  8. Oj, det var sannelig høyt vann nivå, bra båten berget! Kjedelig om vannet hadde tatt den med seg på land. Verandaen deres ble utrolig flott! Dere er sannelig flinke! Ha ei god natt og en herlig ny dag! Klem fra Nina

    SvarSlett