onsdag 9. oktober 2013

Fine hus

Hei på dere!!


Må bare innrømme med en gang at jeg 
blir litt påvirket av andres
blogger:)





Jeg måtte bare innom Kremmerhuset her en dag
å få med meg disse herlige
husene!!





Det som er litt stilig med disse husene
er at den ene siden er lys brun
og de andre hvite:)





Jeg visste akkurat hvor de skulle stå!!
I vinduskarmen:)





Husene passer til alle årstider så jeg vet at
disse kommer til bli en del av 
interiøret i lang tid:)

I morgen gleder jeg meg til å være med på åpningen
av H&M Home i Kristiansand:)
Må se om jeg kan finne noe som kan brukes i 
huset vi pusser opp:)


Da vil jeg ønske dere alle en flott kveld!!
God klem fra Reidunn

11 kommentarer:

  1. HERLIGE HUS
    FLOTTE DER DU HAR DI
    SÅ SPENNENDE I MÅRO DA
    NYT KVELDEN HERLIGE REIDUNN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Har latt meg påvirke jeg også og har 2 av de, men de er et par år og i zink :) dine er kjempefine.
    God kveld og snart natt Reidunn

    Smil og klem Monica

    SvarSlett
  3. Disse var fine.
    H&M Home har også så mye fint, så du finner helt sikkert noe.

    Klem Inger

    SvarSlett
  4. Kjempefine huser,er selv kjempe fornøyd med mine:)
    Å så kjet å være med på nyåpningen,sikkert ikkje vanskelig å finne noge kjekt;)
    Finfin kveld til deg Reidunn:o)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  5. Vanskelig å ikke bli inspirert av andre i bloggverdenen, rett og slett umulig vil jeg påstå! ;)
    Takk ellers for tips om åpning av H&M Home. Er i byen i forbindelse med jobb, så da vet jeg hvor jeg skal! :)
    En fortsatt fin uke til deg!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  6. Hihi ja det er lett å bli påvirka men desse husa er jo så fine og til fin pris og kan eg tenke meg:)
    Så gøy at HM home åpner,masse fint til rimelige pris!
    Fin ny dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Disse vurderte jeg også å kjøpe, men lagde meg heller noen egne :) Ofte kan det bli mye likt rundt om kring når man ser på de forskjellige bloggene som kjøper de samme tingene. Men selv om tingen er den samme så er jo settingen forskjellig hos alle, så det gjør liksom ingenting allikevel :)
    Jeg blogger for å inspirere og tipse og da kan man ikke bli hårsår hvis noen bruker ideen :)
    Ønsker deg en fin fin dag

    SvarSlett
  8. Fine hus , sto å kikket på dem her om dagen og blir nok til at det kommer inn her også :)
    SÅ heldig du er som får HM home nær deg !! Du finner HELT sikkert noe , hi hi
    klem , klem

    SvarSlett
  9. Så fina hus, extra fint att det var olika färg på
    sidorna. Jättefint med flera på rad.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  10. Dei husene er så søte, å ja de passer året rundt. Så gøy da med H&M home da....å friste..Håpe den butikken kommer til Haugesund også. Klem klem fra Ann Elin

    SvarSlett