fredag 11. oktober 2013

Litt natur

Heisann!!


I går var det skikkelig høstvær!!
Sjøen sprutet over de fleste holmer og skjær
og det var ikke noe vær å trekke 
teiner i :)
Jeg var en tur på åpningen av H&M Home i Kr. sand.
Men jeg fant dessverre ikke det jeg ville ha.
Var på jakt etter noen grovstrikkede
puter:)





Det er begynt å komme litt høstfarger her også:)
Jeg elsker ospe trær!!
Kan ikke tenke meg noen deiligere lyd enn
bladene fra ospa som synger i 
vinden:)





Ganske flott mot en fin blå himmel!!
Er så glad for at jeg fant dette bildet:)
Jeg har nemlig vært på jakt etter tørre kvister og 
greiner:)
De befinner seg rett bak huset:)





Her har de flotte høstfargene begynt å ta form
på en bringebærbusk:)





Om høsten kommer det opp mange morsomme sopper:)
Synes disse var så morsomme at jeg
måtte ta noen bilder:)





Denne har fått så utrolig flott fasong!!
Likte veldig godt den mørke
fargen nederst:)

På lørdag er det rett og slett en skikkelig hummerfest
som står på menyen!!
Alle hummerfiskerne tar med seg hummer og fruer.
Årets hummer smaker alltid helt
spesielt:)

Da vil jeg ønske dere alle ei kjempefin
HELG!!

God klem fra 
Reidunn



13 kommentarer:

  1. Nydelige høstfarger og lekre bilder :o) det har regnet og blåst her hele uka, men i dag tittet sola fram, herlig, kan bli en fin avslutning på høstferien det :o) Gratulerer med nye små hus fra kremmerhuset, jeg har også slike og er så fornøyd med de :o) trapp ble utrolig bra, jeg ser for meg alle timene du har brukt, men du verden så godt det blir når du kan legge penselen fra deg! Ha ei riktig god natt og en strålende fredag! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. NYDELIGE BILDER
    UFF JA VINDEN HAR HERJET HER OGSÅ
    MEN I DAG ER DET ROLIGERE
    NYT DAGEN OG KOS DERE MAX I MORGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Så deilige høstbilder, takk som deler :-)
    Ønsker deg ei flott helg! Klem fra Monica.

    SvarSlett
  4. Flotte høstbilder!
    Etter dager med skikkelig øs-pøs er sola tilbake og i dag våkna vi opp til et fantastisk nydelig vær.
    Lykke til på hummerfesten i helga - skulle gjerne ha vært gjest der ja.. :))

    Klem fra Jorill

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder av vakker natur :) Vi er jo veldig heldige som er norske og bor i det vakreste landet i verden !

    Høres moro ut og veldig godt med hummerfest. Kos deg masse :)

    God helg

    Klem Monica

    SvarSlett
  6. Det er så flott nå i disse høstdagene,flotte bilder du viser.
    Ha en fin helg:o)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  7. Høsten er en utrolig flott tid, og du har "fanget" årstiden i de flotte bildene dine!

    God helg til deg!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  8. Deilig på øya nå. Grovstrikket pute får du i butikken min Reidunn... :) go helj..

    SvarSlett
  9. Du er flink å ta bilder! Godt å kvile auget på :-) Ønsker deg ei god helg, klem

    SvarSlett
  10. Veit du at eg og Milla såg desse rare soppene ein dag og eg meinte det var sopper mens Milla synest det var rart men det var i ein hage så me kunne ikkje ta dei nærmere i ettersyn,rare Hihi!
    Nydelige bilder,høstens natur er vakker❤️
    Nyt Helga!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  11. Så mange fine bilder nedover her Reidunn....men det aler vakreste er jo naturen!Så mye vakkert du har fanget med kameraet ditt :()))
    Desse dagene må virkelig nytes!!!!
    Koslige hus i vinduskarmen din,så stemningsskapende.....går det an å brenne lys i dem også eller???

    Kjekt med litt fornying :)))

    Håper det flotte været holder seg både her og der,god helg Reidunn!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  12. Du har en vakker blogg. Sitter bare og nyter bildene dine av høst og prosjekter. God helg og takk for hyggelig kommentarer...

    SvarSlett
  13. Så nydelige høstbilder du har tatt : )

    God helg ♥

    SvarSlett