mandag 28. oktober 2013

Innekos

Hei på dere!!


I dag var jeg liksom forberedt på mye vind og regn!
Men havet lå helt stille så jeg tok
turen over vannet og fikk gjort en god jobb på 
kjøkkenet:)
Mannen kom hjem med diverse hvitevarer og i 
morgen henter vi kjøkkenet!!
Gjett om jeg gleder meg til kjøkkenet er ferdig!!





I dag fant jeg noen fine bilder som jeg ville
dele med dere:)
Tror kanskje det er Katrine som har tatt
de!!





Dette er bilder fra ei koselig helg der Katrine
skulle lage 3 retters middag:)
Tente lykter og roser
blir det god 
stemning av:)





Til forrett fikk vi servert en fantastisk
deilig rekecoctail:)





Gresskar lyslyktene lager så flott 
mønster på duken:)
De er fra Chic Antique og jeg solgte de da 
jeg hadde butikk:)





Oppi denne rekecoctailen er det mye godt!!
Jeg kan ikke huske hva hun 
brukte men det var en 
fryd for ganen:)





Etter en deilig hovedrett fikk vi servert en
fantastisk dessert med forskjellige
bær!


Tilbake til nåtiden!
Nå sitter vi her i kveld og venter på at det
skal bli høyvann:)
Det er alltid like spennende hver gang
hvor høyt det kommer opp på 
brygga!
Da er det lurt å ha ryddet vekk det meste
og at båtene blir fortøyd
riktig:)

Da ønsker jeg dere en god kveld!!

Klem fra Reidunn


11 kommentarer:

  1. Så vakre bilder :) Ble rett og slett sulten også ;)
    Ventet i grunn på ruskevær her også men helt stille har det vært, godt det :)
    Ha en god kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. NYDELIGE BILDER
    SÅ KOSELI
    Å SITTE TIL BORDS HER
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Så stemningsfulle bilder! Takk for at du deler dei, hjelper å sjå for ei som ikkje er så glad i mørketida :-) klem

    SvarSlett
  4. Så nydelige bilder, de lyser av kos..... Rekecoctail er jo så deilig. Det er inneværende for tiden, men det er så utrolig mildt. 12-13 grader på dagene. Rart... Ha en fin kveld, nå er det snart Framen. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  5. For noen stemningsfulle bilder, nydelige duse farger:)
    Vi har ventet en stund på høststormene vi også, ikke det at det gjør noe at de glimrer med sitt fravær men det er jo ikke helt vanlig at de ikke har vist seg enda.

    Ha gode høstdager
    varm klem:)

    SvarSlett
  6. Oj da, så nydelig! Fantastisk Reidunn :)) Lykke til med nytt kjøkken, skjønner godt at du gleder deg. Begynner å bli form på gråfargen her også nå, men du og du som vi har lett etter den..!!!! Haha, bare det, at vi endte opp med den jeg i utgangspunktet ville ha...

    Klem, Anne <3

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  7. Så nydelig Reidunn! Skjønner det var en koselig stund og fint med bilder som minner om slike kvelder. Masse lykke til med nytt kjøkken! Gleder meg til å se :-)
    Nyt dagen!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder og vakkert dekket bord :) Menyen hørtes veldig god ut !

    Nyt dagen klem Monica

    SvarSlett
  9. Koselige og stemningsfulle bilder!! Herlig dekket bord!
    Så spennende med ny kjøkkeninnredning!! Gleder meg til å se:)
    Ha en nydelig dag:)) Klem

    SvarSlett
  10. Så koselige og stemningsfulle bilder,nå er jo det virkelig tid for innekos og hygge:)
    Så spennende med nytt kjøkken,gleder meg til å sjå det:)
    Nyt dagen!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  11. Det så utrolig koselig - og godt ;-) - ut. Stemningsfullt og hyggelig!

    Ha en riktig god kveld!

    SvarSlett