fredag 21. november 2014

Ei lita julegran og noen stjerner

Hei på dere!!
 
 
Så gøy at det er så mange som vil
være med på min giveaway:)
Spennende å se hvem som blir den heldige
på søndag!!
 
 
 
 
 
Jeg er blitt så glad i den lille grana jeg var
så heldig å få av gode venner for
en stund siden.
Den stod øverst på ønskelista i fjor.
Gjett om gleden var stor!!
 
 
 
 
 
Må bare vise den flotte potta som også fulgte
med:)
Den har en herlig kobberfarge inni og
hvit høyglans på utsiden!
 
 
 
 
 
Ei papirstjerne passet fint på
den lille grana.
 
 
 
 
 
På dette bildet ser dere faktisk mange ting som jeg
skal selge på markedet:)
Tykke fine linservietter, hvite linbrikker, linduk i natur, rød og hvit
kurv,stoffkurver og papirstjerneranker.
 
 
 
 
 
Jeg hadde store ideer om å brette mange av disse
populære stjernene.
Men må bare innrømme at der måtte jeg legge
inn håndkledet:)
Det tok så lang tid å kutte disse remsene og ikke
minst få lik bredde på de!!
 
 
 
 
 
Hvorfor kjøper jeg ikke ferdige remser tenker
du kanskje?
Vel, det er jo mye gøyere å lage noe ingen
andre har:)
 
 





Jeg har hatt noen gamle notehefter liggende som jeg
har kjøpt på en bruktbutikk.
Det papiret var bare helt perfekt!!
Passe tykt og ikke minst det fine mønsteret
som danner seg av de flotte
notene.
 
 
 
 
 
Disse stjerne har jeg laget av et julepapir som
er av gråpapir sjangeren.
De blei jo fine når jeg endelig ble ferdig!!:)
 
 
 
 
 
Da vil jeg bare få ønske dere en fortsatt fin
fredagskveld!!
 
Klem fra Reidunn

 

2 kommentarer:

  1. danke für die schönen inspirationen!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  2. Härliga bilder...som vanligt!
    Önskar dig en skön helg!
    Kram,
    Titti

    SvarSlett