lørdag 29. november 2014

Så fornøyd !!

Hei på dere!!
 
 
I dag har jeg hatt det første julemarkedet
i sjøbua i Kjøpmannsvik:)
 
 
 
 
 
Jeg er så fornøyd med dagen !!
Tenk at det var så mange som fant fram
til sjøbua der jeg holdt til:)
 
 
 
 
 
Det var en dag med både vind og regn.
Var jo litt spent på hvordan dette
skulle gå.
 
 
 
 
 
Disse hjertene fikk bein å gå på.
Jeg har et dekket bord med forskjellige produkter
som viser hvordan de kan brukes.
 
 
 
 
 
Nå er jeg spent på om det kommer noen
i morgen også:)
 
 
 
 
 
Du vil få deilig og varm kaffe dersom du
tar turen innom meg.
Er du glad i pepperkaker så kan du sette
deg ned og kose deg med både
kaffe og kaker.
 
Da vil jeg få ønske dere alle ei kjempefin helg!!
 
God klem fra Reidunn

4 kommentarer:

  1. danke für die inspirationen, einen schönen 1. advent wünscht angie

    SvarSlett
  2. Nydelige ting du lager, går nok bra i morgen også skal du se :)
    Julemarked har kommet for å bli, veldig koselig
    Jorunn

    SvarSlett
  3. Ja takk tar gjerne en kopp kaffe og en skravling med deg :)

    Smart og dekke bord som tips og inspirasjon- du lager jo så masse fint :)

    Ønsker deg en fin desember uke og adventstid :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  4. Så gøy at det ble bra!
    Fine ting du lager ♡

    SvarSlett