søndag 9. november 2014

Giveaway

Heisann!!
 
 
Jeg lovte jo at det skulle komme en giveaway:)
Fant ut at det var veeeldig lenge siden
sist.
Synes selv det er gøy å prøve lykken.
Har faktisk vært heldig en
del ganger.
 
 
 
 
 
Det dere kan vinne er ei vimpelrekke
med 9 sorte og hvite
vimpler.
I tillegg får dere to papirstjerner med trykk.
 
 
 
 
 
Her ser dere vimpelrekka i sin helhet:)
 
 
Jeg kommer til å åpne opp for at alle skal kunne
være med.
 
For å bli med og ta noen lodd kan du
gjøre følgende:
 
1.lodd for å følge meg på bloggen
1. lodd for å følge meg på instagram ( reidunnkri )
2. lodd for å dele dette på instagram(skal legge ut bilde der) eller på bloggen din
3.lodd for å gå inn i bloggbutikken og fortelle hvilket produkt du liker best
 
Trekning blir søndag 23 november.
Da ønsker jeg dere masse
LYKKE TIL!!
 
Klem fra Reidunn

11 kommentarer:

  1. Å ja, jeg blir med!!! 1 lodd på meg, håper det er vinnerloddet!!!
    Likte stjernene så utrolig godt!!!
    Kjempefine er de!!!
    Også det fine treet du har laget da. Så lurt!!!
    Du er jammen kreativ, også får du jo julepynt som ingen andre har!!!

    Ha en fin mandag!

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. I bloggbutikken din likte jeg papirstjerne veldig godt men favoritten var nok elefant nr 2 :)
    Tar med dette 4 lodd, la meg til som følger av bloggen også :D
    Krysser fingrene.

    SvarSlett
  3. Jaaaa, jeg blir selvfølgelig med og jeg trekker full pott :o) Deler på bloggen min :o) Jeg liker både putene og kjolene, men min absolutte favoritt er nå disse mattene du lager da :o) Den grå er veldig fin. Og ja! Du må veldig gjerne låne bilder av meg! Veldig koselig :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Så klart eg vil være med og eg tar to lodd:)du lager så masse fint,flinke du!
    Nyt kvelden:)

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så koselige ting du lodder ut, oj, nå kom jeg på at jeg også har lovt det på bloggen min.........
    jeg får ikke noe dreis på det med Instagram(jeg har i grunnen ikke tid til et medie til.....),
    så det blir vel et lodd da.
    Lykke til med marked, vi skal ha på Bragdøya til søndag, du har ikke meldt deg på der?
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  6. Dette var flott Give Away :) Blir fullpott på meg, 7 lodd :)

    Vet du jeg likte jo alt på blogg-butikken din så dette gjorde du vanskelig....men kjolene og matten likte jeg veldig godt og elefantene ♥♥ og...... ;)

    God klem til deg!

    Bente

    SvarSlett
  7. Å ja ...jeg vil gjerne bli med !
    Du lager så mye fint og derfor var det ikke lett å velge ut fra bloggbutikken .,

    Stjernene var veldig fine..og så er jeg jo veldig svak for mattene du lager ..helt nydelige !
    En super giveaway og jeg trekker 6 lodd ... er ikke på insta dessverre .

    klem fra Anne

    SvarSlett
  8. Å jag är med, jag har lagt till mig som följare, följer dig på instagram, tipsat om tävlingen på min blogg (Tatjanis.blogspot.se) och det jag kan inte annat än säga att den där blommiga elefanten är alldeles för söt för att jag ska kunna sluta tänka på den... UNDERBAR!! Väldigt fint!

    Må gott, stor e-kram

    //Tatjanis

    SvarSlett
  9. Hej ! Jag vill vara med i ditt lotteri ! Hoppas på vinst!
    Kraam
    Sanne

    SvarSlett
  10. Hei,så mye fint du lager♥Blir gjerne med på din giveaway, har ønsket meg en sånn vimpelrekke lenge♥♥Elefantene dine er bare så skjønne!!!!Hadde passet perfekt på barnerommet til småguttene mine♥Tar 3 lodd,følger deg og reklamert på bloggen min:)Krysser fingrene!Klem

    SvarSlett
  11. Hei;) Å så mye fint du lager;) Jeg vil gjerne delta og trekker to lodd.
    Stjernene dine er skjønne;)
    Krysser fingrene ;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett