onsdag 5. november 2014

Pynt opp med noen trær

Hei på dere!!
 
 
Som jeg har fortalt dere før så
holder jeg på å lage en
god del produkter som jeg skal selge
på julemarkedet i
slutten av november.
 
 
 
 
 
Tiden nærmer seg for å begynne å pynte litt
inne. Snart er det adventstid og
da er vi i full julepyntemodus!
 
 
 
 
 
Jeg er veldig glad i lin. Synes strukturen og
fargene er så lune og fine. Passer liksom
inn over alt:)
 
 
 
 
 
Disse søte trærne er veldig fine å
henge på en kvist, på juletreet eller rett og slett
 bare på en liten knagg:)
 
 
 
 
 
Jeg selger pakker med 3 stk.
Dersom du tar en tur innom :
 
 
 
 
så finner du flere farger og kombinasjoner:)
 
 
 
 
 
Det vil komme flere produkter etter hvert.
Noe må jeg vente med til etter
julemarkedet:)
 
Da håper jeg at dere koser dere inne med litt
stearinlys og kanskje et håndarbeid?
Dette er i hvert fall den tiden på året da det er deilig
å kunne finne på litt inneaktiviteter.
 
Ønsker dere alle en fin kveld!!
 
God klem fra Reidunn
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Koselig saker du har her!
    Sitter å kikker på gamle innlegg hos deg....er så kjekt å se på renoveringen av huset dere solgte.
    Lurer på noe....når du malte flisene, gjørde du noe med fugene da....?
    Er veeeldig i oppussingsmodus for tiden, og har prosjekter i tankene til både her og der :)

    Ønsker deg en fin november-måned
    klem klem

    SvarSlett
  2. Så spennende med litt oppussing:)
    Angående flisefugene så gjorde jeg ikke noe annet med de enn selve flisene. Pusset de godt med sandpapir og vasket godt med salmiakk. Du kan sikkert få kjøpt noe annet å vaske med der de selger maling. Masse lykke til!!

    SvarSlett
  3. sehr süße dekoration!!! liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlett
  4. Hei Hei på deg!!!!!!

    Å så fine!!!
    Tror jammen jeg må inn å se i bloggbutikken din jeg nå!!!!
    Det er en herlig tid vi går i møte.
    Kjenner at jeg får lyst til å juleverksted jeg nå!!!

    Vi våknet opp til hvitt på bakken og i lufta i dag.
    Herlig julestemning!!!
    Og jeg får jo lyst til å både henge opp juletjerner,
    og ta inn juletre jeg nå!!!
    Men jeg får enn så lenge fryde meg over jul i butikken min!!!
    Hurra for at det er fredag!!!

    God helg til deg, klem fra Anne-Marit





























    Ja, er det ikke fantastisk!!!!
    Vi våknet opp til hvitt på bakken og i lufta i dag.
    Herlig julestemning!!!
    Og jeg får jo lyst til å både henge opp juletjerner,
    og ta inn juletre jeg nå!!!
    Men jeg får enn så lenge fryde meg over jul i butikken min!!!
    Hurra for at det er fredag!!!

    God helg til deg, klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  5. Søte og dekorative trær:-) Det er gøy å lage ting selv, men jeg gjør det dessverre altfor sjelden selv... Lykke til med julemarkedet :-)

    SvarSlett