mandag 3. november 2014

Marmorplate

Hei på dere!!
 
 
Først og fremst TUSEN TAKK for alle de
flotte kommentarene dere la igjen
på det forrige innlegget!!
Blir helt rørt over at dere har husket på meg
selv om det ble litt stille her
på bloggen:)
 
Jeg følger jo litt med på interiørfronten og har
virkelig siklet lys marmor:)
 
 
 
 
 
I det huset vi pusset opp for salg stod
det en flott marmortopp på
et lite nattbord.
Det var ikke et bord som passet til den.
Heldigvis så passet den ikke inn i huset vi solgte!:)
Den ble satt bort med tanke på at kanskje jeg
fikk bruk for den en dag.
Jepp her står den nå:)
 
 
 
 
 
Den har ei flott hylle øverst hvor
jeg kan sette litt
forskjellig.
Kommer nok til å forandre litt etter hvert
som det nærmer seg jul:)
 
 
 
 
 
Kobbertrenden har heller ikke gått meg forbi:)
Men å kjøpe noe nytt trenger jeg
ikke!
Jeg er jo fra den årgang som i en periode hadde
et kjøkken fullt av kobber:)
Denne flotte kaffeboksen måtte jeg finne fram igjen.
Den fikk jeg av min kjære mor for en
god del år siden.
 
 
 
 
 
En gammel kaffekjele måtte også
få en skikkelig puss.
 
 
 
 
 
Marmor og kobber er en nydelig
kombinasjon:)
 
 
 
 
 
Litt sorte detaljer lager litt
spenning og dybde på marmorplata:)
 
 
I morgen har de meldt litt sol og da blir det
mye fotografering.
Må ta en god del bilder av ting jeg har laget
som skal legges i bloggbutikken.
Skal også prøve å lage noen julebilder som skal
brukes til plakater, FB, IG og blogg!
Gleder meg til julemarkedet!!
 
Ønsker dere alle ei spennende uke!!
 
God klem fra Reidunn

5 kommentarer:

  1. Det var en kreativ og kul måte å bruke en marmortpp på. For min del har kobber aldri gått av moten. He he. Liker den varme gløden så godt. Nå er det snart pussing før jul og det tar sin tid.
    Men det blir jo så fint etterpå.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. ja, utrolig hvordan alt kommer tilbake ....og vi digger!
    dette var flott!

    klem tone

    SvarSlett
  3. danke für die tollen bilder und inspirationen, ich wünsche ihnen einen schönen dienstag, alles liebe von angie aus deutschland

    SvarSlett
  4. Det var en smart måte å bruke den toppen på! Flotte bilder.
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  5. Så utrolig kul den marmorplaten var, det var et catch ja ♡
    Og mye lekker kobber:))

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett