tirsdag 18. november 2014

Julemarked forberedelser

Heisann!!
 
 
Tenkte å vise dere litt av hva jeg skal selge
på julemarkedet jeg skal holde
den 29 og 30 november
på Kjøpmannsvik brygge i Høvåg!
 
 
 
 
 
Julestrømper er et must i jula.
Disse har jeg sydd i lin med korsstingsmønster.
Øverst en nydelig heklet blondekant.
 
 
 
 
 
Disse flettede kurvene er av et tykt stoff.
De er utrolig dekorative og kan
brukes som kuvert pynt som her eller
henges opp på juletreet, en knagg, dørhåndtak etc.
Linservietter selger jeg også:)
 
 
 
 
 
Søte små lintrær som er så fine hengende på
ei grein:)
Selges i flere farger.
 
 
 
 
 
Ganske så dekorative:)
Papirballene lager du enkelt selv ved
å klippe ut mange like rundinger.
Sy dem sammen på midten
( jeg tok det på maskinen)
og heng de opp.
 
 
 
 
 
Vimpler har jeg også både til store og små:)
Denne har trykt x mas på og
er fin å henge opp
i jula.
 
 
 
 
 
Søte stoffkurver i julens farger pynter
opp på julebordet:)
 
 
 
 
 
Liker du sort/ hvitt stilen så har jeg flotte
heklede lyslykter, kremmerhus som også kan snues
og brukes som trær, vimpler, hvite spisebrikker
av lin og flettede kurver av tykt stoff.
 
 
 
 
 
Har du små barn, er så heldig å ha noen barnebarn så
har jeg litt til de minste også:)
Søte elefanter og vimpler som pynter opp
på ethvert barnerom.
 
 
 
 
 
Ny kjole til jul?
Denne er i størrelse 3 år.
 
 
 
 
 
Har kjoler i litt forskjellige størrelser.
Noen av disse er jeg utsolgt for. Ta en tur i bloggbutikken
så ser du hvilke jeg har:)
 
 
 
 
 
Disse lunsjpakkene er blitt veldig populære!!
Her kan du pakke inn 3 skiver brød.
Innsiden er av voksdukstoff og tørkes av med ei
våt fille etter bruk.
Når den blir skitten på utsiden kan den vaskes i maskinen
på 30 grader.
Eldste datteren har brukt sin i 3 år hver dag på jobb.
Like fin!!
 
 
 
 
 
Jeg har et stort utvalg for både store og små:)
 
 
 
 
 
Stikkekluter og sminkepunger er
fine julegaver å gi bort.
Disse får du også i forskjellige farger.
 
 
 
 
 
Puter er alltid gøy!!
De er med på å forandre hel rommet.
Disse er min egen design og er trykket for hånd:)
 
 
 
 
 
Denne er av det romantiske slaget.
Passer fint på et jenterom.
 
 
 
 
 
Ei søt og sjarmerende uglepute:)
 
 
 
 
 
Et godt utvalg av matter har jeg også!
Denne har jeg heklet av tykt
joggestoff.
Lekker i grått og hvitt som passer inn
overalt.
 
 
 
 
 
Her er en av bomullstoff i fargene hvit, sort og lysegrønn.
Har mange forskjellige som jeg tar
med på julemarkedet:)
 
 
 
 
 
Dette var bare et lite utvalg av hva du kan finne
på julemarkedet.
Er jo utrolig spent på om det kommer noen
men jeg får bare reklamere så
godt jeg kan.
Godt å ha både FB og IG nå for
der får man spredd det
fort:)
 
Da vil jeg få ønske dere en fin kveld.
Husk på giveawayen min.
Jeg har åpnet opp for alle så det er bare å
ta lodd.
Linken finner du
 
Klem fra Reidunn
 
 
 
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. wunderschöne bilder!!! ich liebe die runden teppiche!!! liebe grüße und einen schönen abend von angie

    SvarSlett
  2. Skal si du har fått laga mye fint! Lykke til!
    Ha fortsatt fine novemberdager, det er visst håp om litt sol etter hvert.......
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Du verden så flott Reidunn :):)
    De lunsjpakkene var jo geniale <3

    Lykke til!

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Du er virkelig kreativ og flink :) Brukte lua og skjerfet som jeg vant hos deg på give awayen i fjor og er så glad for det :)

    Lykke til på julemarkedet :)

    Ønsker deg fine dager

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  5. Så mange fine ting du har laget!!! Du er jammen flink og flittig:-) Ønsker deg masse lykke til med salget til helga!
    Klem, Berit

    SvarSlett
  6. GOSH så masse lekkert.. lykke til med salget :)

    SvarSlett